Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Wat mij verbaast is dat ik hier nergens iets zie over de Golden Earring en George Kooymans.

Dit n.a.v. z'n bericht dat hij lijdt aan de ziekte ALS.

Zouden er hier nu helemaal geen "fans" van de Earring zijn?   Of iedereen druk?

Welnu, laat ik dan maar iets doen als herdenking aan de band. We deden op 4 oktober 1997 op Radio een live optreden vanuit het legendarische poppodium  't Paard in den Haag.

Hier de "muzieklijn opname  van de  meelooptape".  ( dus voordat het de zender opging. )

https://wetransfer.com/downloads/9698912e9888ae97de1d3b4c2f07bf3620210206190741/a5a672

In dat zelfde jaar deden we in Poster The Golden Earrings story in 6 delen.

Ik geloof dat ik die al eens hier poste.

1.jpg

3.jpg

bewerkt door Juul

Geplaatst

Wel fan.

Draai zowel Earrings als Earring op de zender.

Is vooral erg triest nieuws voor Kooyjmans en zijn familie.

Schijnt nog steeds in US gedraaid te worden op radio (RadaR Love), dus eeuwige roem.

Heeft R 5 nog wat extra GE gedraaid of is dat te heftig voor hun?

Geplaatst

Wat moet ik schrijven behalve ach en wee? Het is hoe dan ook tragisch voor de betrokkenen...

En slechts 5 platen rouleren in mijn rotatielijst.

Ik neem vanzelfsprekend aan dat de rechten bij de TROS liggen, anders zou ik die 6 delige serie gewoon uitzenden.

Geplaatst

A.L.S. is een vreselijke spierziekte. 25 jaar geleden werd m'n neef van 40 er door getroffen.

Het begon ermee dat hij moeilijker begon te praten. Langzamerhand vielen er steeds meer spieren uit. Al snel zat hij in een rolstoel en uiteindelijk kon hij z'n hoofd ook niet meer omhoog houden. Mentaal mankeerde hij niks, maar fysiek kon hij niks meer en moest hij overal mee geholpen worden. Na 7 jaar strijden was hij helemaal op en liet hij, zoals afgesproken was, de dokter komen. Gelukkig hebben z'n naasten in alle rust afscheid van hem kunnen nemen. Deze ziekte gun ik m'n ergste vijand nog niet.

Geplaatst
  • Auteur
27 minuten geleden zei Harm ten Brink:

Wat moet ik schrijven behalve ach en wee? Het is hoe dan ook tragisch voor de betrokkenen...

En slechts 5 platen rouleren in mijn rotatielijst.

Ik neem vanzelfsprekend aan dat de rechten bij de TROS liggen, anders zou ik die 6 delige serie gewoon uitzenden.

Officieel liggen de rechten daar Inderdaad. 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.