Geplaatst 12 februari 20214 jr. Ik kwam op de Tube een mooie video tegen die beschrijft het leven van één van mijn helden, Harry Nilsson. 1968 ik werkte net een paar maanden bij Veronica en daar kwam een jongeman binnen om een interview te doen met Lex. Ene Harry Nilsson, met een gewatteerde bolle jas met in z'n ene hand een LP " Pandemonium Shadow Show" en de andere een beker koffie van onze tante Erna in de keuken. Lex deed een interview met hem................en helaas heb ik het niet bewaard. Wel de LP met z'n "opdracht" en handtekening. Later, in juni 1974, zou sport collega Berry Zandscholten hem nog opzoeken in de USA en zou Harry een paar spots inspreken tbv het behoud van Radio Veronica. ( wel bewaard ). foto;©Berry Zandscholten - Stichting Norderney Berry staat achter het spreekgestoelte bij WZGC in Atlanta.met bril. En dan nu een stukje POSTER......................maar dan van The Beeb. hi En dan het prachtige "One" , niet veel mensen weten het, geschreven door Harry dat in de USA een hit werd voor The Three Dog Night. Maar de "Harry versie" is minstens zo mooi. 12 februari 20214 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 13 februari 20214 jr. Ik kan me een interview met een of meer Beatles herinneren. Het zal wel John geweest zijn. De interviewer vroeg iets van wie hun favoriete zanger, groep enz was. Er werd op alle vragen geantwoord: Harry Nilsson......
Geplaatst 13 februari 20214 jr. Deze was het voor mij, Julius: Mijn broer had deze Elpee Knnillssonn (1977) en dit nummer staat in mijn geheugen gegrift (Zomer/Herfst 1977) destijds als tiener zeer onder de indruk van die dubbele set ogen.
Geplaatst 14 februari 20214 jr. Ik herinner me nog een verhaal over John Lennon en Harry. De platenmaatschappij wilde het contract van Harry niet verlengen. Dus stapte John met Harry naar het platenlabel en John zei: Als jullie Harry tekenen dan kom ik ook naar ik dacht RCA. Dus kon Harry verder. John heeft daarna wel zijn woord gebroken. Nog een persoonlijke herinnering. Ik zag ik dacht in 71 of 72 op televisie: The point een tekenfilm met muziek van hem. Ik vond het geweldig . Ik dacht dat Me and my arrow erin zat. Ik heb nu de cd.... 14 februari 20214 jr. bewerkt door hans558
Geplaatst 14 februari 20214 jr. 17 uur geleden zei hans558: Ik kan me een interview met een of meer Beatles herinneren. Het zal wel John geweest zijn. De interviewer vroeg iets van wie hun favoriete zanger, groep enz was. Er werd op alle vragen geantwoord: Harry Nilsson...... Dat was het interview wat Kenny Everett had met de Beatles in Abbey Road tijdens de opnamen van de White Album
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.