Geplaatst 14 februari 20214 jr. Als je van Amerikaanse radio houdt, dan is dit een geweldige site... Veel plezier ermee, Wim
Geplaatst 15 februari 20214 jr. 1 uur geleden zei Juul: Dag Wim, als ik iets wil bewaren hoe doe ik dat dan ? Hallo Juul, Hier kun je de link invullen en op download drukken. Dan loopt ie binnen. www.mixclouddownloader.net Edwin 15 februari 20214 jr. bewerkt door rauhfaser
Geplaatst 15 februari 20214 jr. Auteur Goede morgen Juul, Mixclouddownloader werkt inderdaad prima! Ik gebruik zelf de youtube to mp3 converter. Dit is een klein programma waarmee je ook meerdere mixcloud opnamen tegelijk kunt downloaden. Dit programma vind je op onderstaande link: https://www.mediahuman.com/youtube-to-mp3-converter/ Een fijne dag verder. Wim
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.