Geplaatst 26 februari 20214 jr. Populair bericht VOO jingles oa Nieuwsradio en meer Waarom? Daarom! Net als de andere jingles die ik online zette, op goede kwaliteit. En los dus niet vast😀vd mastertapes 26 februari 20214 jr. bewerkt door RadioLuisteraar .
Geplaatst 26 februari 20214 jr. Ik bedoel het niet lullig hoor maar een jingle-mix losknippen maakt ze nog niet 'los', om over de goede kwaliteit nog maar te zwijgen...
Geplaatst 27 februari 20214 jr. 9 uur geleden zei RadioLuisteraar: VOO jingles oa Nieuwsradio en meer Waarom? Daarom! Net als de andere jingles die ik online zette, op goede kwaliteit. En los dus niet vast😀vd mastertapes Hallo Radio luisteraar. Leuk deze heb ik nog nooit gehoord. Bedankt Dyo Aussieland
Geplaatst 2 maart 20214 jr. Op 26-2-2021 om 21:23 zei Harm ten Brink: Ik bedoel het niet lullig hoor maar een jingle-mix losknippen maakt ze nog niet 'los', om over de goede kwaliteit nog maar te zwijgen... Harm, als je ze zelf beter hebt, voel je vooral vrij ze te plaatsen. Daarmee beantwoord je volgens mij helemaal aan de opzet van deze site. Edwin 2 maart 20214 jr. bewerkt door rauhfaser
Geplaatst 2 maart 20214 jr. 1 uur geleden zei rauhfaser: Harm, als je ze zelf beter hebt, voel je vooral vrij ze te plaatsen. Daarmee beantwoord je volgens mij helemaal aan de opzet van deze site. Edwin Ik snap het wel, en jij waarschijnlijk ook, maar dat doe ik natuurlijk niet... En als dat de opzet is van deze site, waar 99% programma's worden uitgewisseld, ga dan geen mensen blij maken met een dode mus. Dat is wat ik probeerde te zeggen.
Geplaatst 2 maart 20214 jr. 4 uur geleden zei Harm ten Brink: Ik snap het wel, en jij waarschijnlijk ook, maar dat doe ik natuurlijk niet... En als dat de opzet is van deze site, waar 99% programma's worden uitgewisseld, ga dan geen mensen blij maken met een dode mus. Dat is wat ik probeerde te zeggen. Ik weet ook dat er mensen zijn die, om welke reden dan ook, originele studiotapes in hun bezit hebben van jinglepakketten. Dat die om redenen van auteursrecht niet gedeeld mogen worden, snap ik ook. Wees daar vooral blij mee. Maar gun degenen die - omdat zij wat minder dicht bij het vuur zaten - tevreden (moeten) zijn met een kopietje waar wat ruis op zit, óók hun pleziertje.  Edwin   2 maart 20214 jr. bewerkt door rauhfaser
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.