Geplaatst 1 maart 20214 jr. Bimbo Jet – La Balanga. Dit nummer staat al in de lijst vermeld en kan dus worden aangevuld. Bimbo Jet was een Franse discogroep geleid door Claude Morgan en Laurent Rossi die internationale bekendheid verwierf tijdens de zomers van 1974 en 1975 met het nummer La Balanga. In de lente van 1976 was het Joop Verhoof die het nummer als eindtune van zijn ochtendprogramma gebruikte op Radio Mi Amigo. https://filesender.surf.nl/?s=download&token=548ec934-5ee4-40b5-adca-105cbb5a81af 2 maart 20214 jr. bewerkt door hans knot
Geplaatst 2 maart 20214 jr. Auteur Hartelijk dank Eric.Ik was er inmiddels achter en wilde het vandaag aanpassen in de aanvullingslijst groet Hans
Geplaatst 2 maart 20214 jr. 4 uur geleden zei hans knot: Hartelijk dank Eric.Ik was er inmiddels achter en wilde het vandaag aanpassen in de aanvullingslijst groet Hans Oké duidelijk, wel verwarrend toch ? Mvg.Martien
Geplaatst 2 maart 20214 jr. Auteur Zojuist zei Martien Engel: Oké duidelijk, wel verwarrend toch ? Mvg.Martien Soms it een melodietje vast in het hoofd. Ik weet niet hoe de andere links gewist dienen te worden
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.