Geplaatst 5 maart 20214 jr. Populair bericht https://we.tl/t-5XFSsePlwB Laser558 850111 Ric Harris, Holly Michaels
Geplaatst 5 maart 20214 jr. Ik had hem al, want Vincent bood hem hier eerder aan. Maar leuk om te lezen dat de opname in London plaatsvond. Ik had het niet gehoord. 😉
Geplaatst 5 maart 20214 jr. Auteur 7 minuten geleden zei Martin1968: Ik had hem al, want Vincent bood hem hier eerder aan. Maar leuk om te lezen dat de opname in London plaatsvond. Ik had het niet gehoord. 😉 Dan had Vincent hem mogelijk van mij of ik heb hem eerder geplaatst. Van iemand uit Zweden die niet "in het circuit" zat. Whatever.
Geplaatst 5 maart 20214 jr. Populair bericht 3 minuten geleden zei Albatrosstudio: Dan had Vincent hem mogelijk van mij of ik heb hem eerder geplaatst. Van iemand uit Zweden die niet "in het circuit" zat. Whatever. Ik vind het wel degelijk leuk om te lezen dat de opname in London gemaakt is. Daar hoorde je Laser 558 in die dagen werkelijk overal, zelfs in de taxi op weg naar Broadcasting House.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.