Geplaatst 11 maart 20214 jr. Hoi, Mogelijk wordt de vraag elders gesteld maar na lang rondzoeken probeer het hier: Ik zoek 1 of 2 exemplaren van de roemruchte poster van het zendschip van Radio Veronica, de Norderney. Wie heeft nog 2 exemplaren liggen die ik kan overnemen? Met vriendelijke groet, Piet
Geplaatst 11 maart 20214 jr. Tja, ik heb er nog wel een paar maar die zitten in klaar staande verhuisdozen en in welke ? Met originele envelop, ik heb er toen we moesten stoppen een 20 tal mee genomen. In de loop van de jaren heb ik er veel weggegeven. Over een paar maanden nog maar weer vragen, ga ik je helpen, gratis.
Geplaatst 11 maart 20214 jr. Dat is erg lief van je Juul, maar dat je weet om welke poster het gaat. Ik heb nl geen idee ( is het een mooie? ) Theo
Geplaatst 11 maart 20214 jr. Waar heb je twee exemplaren voor nodig, denk ik dan... Ik heb er ook een liggen, de laatste uit het VOO archief eveneens in een enveloppe. Gefotografeerd door Ruud Doets. 11 maart 20214 jr. bewerkt door Harm ten Brink
Geplaatst 13 maart 20214 jr. Het bestaat nog een tweede poster met de Norderney bij zonsondergang. 13 maart 20214 jr. bewerkt door Helmut schrijffout
Geplaatst 13 maart 20214 jr. Op 11-3-2021 om 20:40 zei Harm ten Brink: Waar heb je twee exemplaren voor nodig, denk ik dan... Ik heb er ook een liggen, de laatste uit het VOO archief eveneens in een enveloppe. Gefotografeerd door Ruud Doets. Inderdaad, door Ruud. Maar hij staat gewoon op onze website te downloaden en dan printen.............. Poster ©Stichting Norderney. http://www.norderney192.nl/download.html 13 maart 20214 jr. bewerkt door Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.