Geplaatst 9 mei 20214 jr. Populair bericht Een heerlijk uur wat mij betreft, Jan is lekker op dreef. Playlist Four Seasons - I've Got You Under My Skin Crispian St Peters - Changes Donovan - Sunshine Superman Beatles - Eleanor Rigby Tom Jones - Oh What A Party Nancy Sinatra - In Our Time Glen Dale - Good Day Sunshine Beach Boys - God Only Knows Cryin' Shames - Sugar And Spice Motions - Every Step I Take David Garrick - Dear Mrs Applebee Tee Set - Early In The Morning Small Faces - All Or Nothing Golden Earrings - Daddy Buy Me A Girl Brian Hyland - The Joker Went Wild Searchers - Have You Ever Loved Somebody? Chris Farlowe - Out Of Time Sandy Shaw - Run Fortunes - Is It Really Worth Your While? Tom Jones - This And That Sandy Posey - Born A Woman https://pixeldrain.com/u/mGNyccjE
Geplaatst 9 mei 20214 jr. 33 minuten geleden zei Gerard van den Ende: En dat uur loopt voor de archivarissen onder ons van 23 tot 24 uur. Gerard Dank Gerard. Ik blijk hem al twee keer te hebben.
Geplaatst 9 mei 20214 jr. Ere wie ere toekomt................... 42 minuten geleden zei Gerard van den Ende: En dat uur loopt voor de archivarissen onder ons van 23 tot 24 uur. Gerard En de "echte archivarissen" vermelden dan ook in hun archief wie band beschikbaar stelde. hi 9 mei 20214 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 9 mei 20214 jr. 8 minuten geleden zei Juul: Ere wie ere toekomt................... En de "echte archivarissen" vermelden dan ook in hun archief wie band beschikbaar stelde. hi Sorry, Juul, die kolom ontbreekt in mijn archief. Gerard
Geplaatst 9 mei 20214 jr. 14 minuten geleden zei Gerard van den Ende: Sorry, Juul, die kolom ontbreekt in mijn archief. Gerard Nou aan de slag dus.............effe kolom d'r bij maken,want dan heb je het vanaf het begin dus niet gedaan, schrijf ik "opvoedkundig". Tegen mij hoef je geen sorry te schrijven hoor Gerard. Ik hou het wel bij. Maar wel voor de anderen. Juul 9 mei 20214 jr. bewerkt door Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.