Geplaatst 18 juni 20215 jr. Radio Monique Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Radio Caroline Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 18 juni 20215 jr. Gewoon even kort berichtje, vind het ontzettend leuk dat je dit allemaal post. Dank daarvoor. Ik klik maar niet iedere keer op het 'Bedankt' of 'vind ik leuk' icoontje want dan klik ik me suf. Zelfde geldt voor Martinja en nog vele anderen. Wordt zeer gewaardeerd, wilde het toch maar even zeggen Grts Eric ps vraag me wel af wat voor HDD capaciteit ik moet gaan aanschaffen want de boel loopt aardig vol. Zit ook naar NAs te kijken, maar ja welke schijven stop je er dan in. Een luxe probleempje 😄 18 juni 20215 jr. bewerkt door Eric
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.