Geplaatst 3 augustus 20214 jr. Populair bericht Voor de liefhebber is hier de Album top 1000 editie 2021 uitgezonden door Kink. Voor de forum beheerders. Mocht het zo zijn dat dit niet aan de forumregels voldoet willen jullie dan alleen de link verwijderen? Dan kunnen belangstellenden reageren via een PB.
Geplaatst 4 augustus 20214 jr. Zeer Geachte PowerMusic Als je tijd hebt, ajb, zou je mij (als voorheen) andermaal de link(s) kunnen pm-en?? Jouw eigen Omni dankt je zeer
Geplaatst 4 augustus 20214 jr. Dag PowerMusic Ik zou ook heel graag een link willen hebben van de download. altijd mooie muziek Vriendelijk bedankt, groet Max
Geplaatst 5 augustus 20214 jr. Op 3-8-2021 om 21:42 zei PowerMusic: Voor de liefhebber is hier de Album top 1000 editie 2021 uitgezonden door Kink. Als je ook nog een linkje hebt voor mij zou ik je zeer dankbaar zijn.
Geplaatst 6 augustus 20214 jr. Waarom zou dat niet mogen hier? Hoe dan ook; geïnteresseerd haha! 6 augustus 20214 jr. bewerkt door Tim Op het Broek
Geplaatst 6 augustus 20214 jr. Als je het linkje ook naar mij zou willen doorsturen word ik er heel blij van. Even snel de lijst bekeken en het zag er erg goed uit. Dank je wel alvast! 6 augustus 20214 jr. bewerkt door JohnDoe2013
Geplaatst 7 augustus 20214 jr. Ik zou het linkje ook wel graag willen ontvangen, PowerMusic! Ik heb zelf ook nog de KINK DNA 80's Top 500. Die had ik een paar maanden geleden al gepost maar die werd toen verwijderd met boze waarschuwing. Blijkbaar mag je wel via PM linkjes delen dus als mensen hem graag willen hebben laat het me vooral weten. Sharing = caring.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.