Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Flinke aanwas aan nonstop 40 fragmenten. Ik hoor veel van de jaren 90 en begin deze eeuw. Je hebt zoveel dat ik me afvraag of je ook veel uit die periode ook van vrijdag opgenomen. Dus met presentatie van Erik. Zo ja, dan hou ik me meer dan aanbevolen.

Geplaatst
  • Auteur

Die heb ik .hebben jullie ook al zo ver  ik weet .  welke jaar ben je naar op zoek . Kan ik kijken welk ik heb . Dan kan je makkelijker helpen 

Zojuist zei Roberto26081981:

Die heb ik .hebben jullie ook al zo ver  ik weet .  welke jaar ben je naar op zoek . Kan ik kijken welk ik heb . Dan kan je makkelijker helpen 

Heb wel een nonstop 40 24 06 1995 radio 538 als je die wilt

2 minuten geleden zei Roberto26081981:

Die  ik heb  .hebben jullie ook al zo ver ik weet .  welke jaar ben je naar op zoek . Kan ik kijken welk ik heb . Dan kan je makkelijker helpen 

Heb wel een nonstop 40 24 06 1995 radio 538 als je die wilt

Geplaatst

De gepresenteerde versies op de vrijdag hebben mijn voorkeur omdat ik dat fijner luisteren vind. En dan met name uit de periode 1995-2005.

Geplaatst

Vroeger veel geluisterd naar de top 40 uitzendingen op Radio 538. Zou mooi zijn als er daar nog een aantal van voorbij komen.

En inderdaad toch het leukst met de presentatie van Erik de Zwart.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.