Geplaatst 13 september 20214 jr. Flinke aanwas aan nonstop 40 fragmenten. Ik hoor veel van de jaren 90 en begin deze eeuw. Je hebt zoveel dat ik me afvraag of je ook veel uit die periode ook van vrijdag opgenomen. Dus met presentatie van Erik. Zo ja, dan hou ik me meer dan aanbevolen.
Geplaatst 13 september 20214 jr. Auteur Die heb ik .hebben jullie ook al zo ver ik weet . welke jaar ben je naar op zoek . Kan ik kijken welk ik heb . Dan kan je makkelijker helpen Zojuist zei Roberto26081981: Die heb ik .hebben jullie ook al zo ver ik weet . welke jaar ben je naar op zoek . Kan ik kijken welk ik heb . Dan kan je makkelijker helpen Heb wel een nonstop 40 24 06 1995 radio 538 als je die wilt 2 minuten geleden zei Roberto26081981: Die ik heb .hebben jullie ook al zo ver ik weet . welke jaar ben je naar op zoek . Kan ik kijken welk ik heb . Dan kan je makkelijker helpen Heb wel een nonstop 40 24 06 1995 radio 538 als je die wilt
Geplaatst 13 september 20214 jr. De gepresenteerde versies op de vrijdag hebben mijn voorkeur omdat ik dat fijner luisteren vind. En dan met name uit de periode 1995-2005.
Geplaatst 13 september 20214 jr. Vroeger veel geluisterd naar de top 40 uitzendingen op Radio 538. Zou mooi zijn als er daar nog een aantal van voorbij komen. En inderdaad toch het leukst met de presentatie van Erik de Zwart.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.