Geplaatst 19 oktober 20214 jr. Dag Radiovrienden , Wie kan wat meer vertellen over de herkomst van deze reclame single. Er wordt reclame gemaakt voor Weekblad LoeLoe , er staat op de hoes een link naar Noordzee en Veronica , was er ooit op deze zenders reclame voor dit weekblad ? Volgens mij is de reclame door Hans Van Willigenburg ingesproken . Ik ben benieuwd of er mensen ooit dat blad gezien of gelezen hebben . Groeten Peter ( Pd2pk)
Geplaatst 19 oktober 20214 jr. Het was een weekblad, dat in Juni 1971 voor het eerst werd uitgebracht. De reclame was in ieder geval op RNI te horen.
Geplaatst 20 oktober 20214 jr. Auteur Hallo Ben , dank voor de reactie , nu heb ik een beeld bij het singletje , ik werd ook nog via de mail op een wat oudere post van ons forum gewezen voor info . Groeten van Peter.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.