Geplaatst 29 oktober 20214 jr. Op 22 Maart 2014 vond de laatste Radiodag plaats, die door Hans Knot en Martin van der Ven werd georganiseerd. In maart 2014 was het 50 jaar geleden dat Radio Caroline begon met uitzenden. Drie panels besproken hun ervaringen en herinneringen aan de tijd op Radio Caroline. De grootste groep besprak Caroline in de jaren '60 met DJs als Johnny Walker, Robbie Dale, Keith Skues, Roger Day, Tony Prince en vele anderen. Dit is de video van het Caroline sixties panel: En hier vind je alle videos van deze radiodag : https://youtube.com/playlist?list=PLRidtA6OwwShSejwyS0jY61Q7NpyHv3Lf PS Ik heb die dag drie videocamera's en één fotocamera bediend (in m'n eentje) en was dan ook redelijk uitgeput aan het eind van de dag. Maar het was absoluut de moeite waard om alles vast te leggen! 29 oktober 20214 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 30 oktober 20214 jr. mooi gedaan. Ik kon er die keer niet bij zijn want ik moest 30 km verder werken.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.