Geplaatst 9 november 20214 jr. 7 uur geleden zei Vincent: AVRO-H3-19750000-1000-1113-WillemDuys-MuziekMozaiek De opname is, afgaand op de muziek en de presentatie, van begin '76. Muziek Mozaiek duurde toen enige tijd anderhalf in plaats van 1 uur. Vandaar dat deze tape ook lager dan een uur doorloopt en toch van 1 datum is. Â Edwin
Geplaatst 9 november 20214 jr. Populair bericht Ik heb dit bestand al eens gedownload en daar als datum bij staan 8 februari 1976.
Geplaatst 9 november 20214 jr. 3 uur geleden zei Sylvester: Ik heb dit bestand al eens gedownload en daar als datum bij staan 8 februari 1976. Dan houd ik die ook maar aan.  Edwin
Geplaatst 9 november 20214 jr. Was dit niet op de zondagmorgen te horen op H3? En zat Meta de Vries er niet voor? De rillingen lopen me nog over de rug, zo erg dat dit op H3 was te horen. En dan smiddags langs de lijn...... Â Theo
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.