Geplaatst 15 november 20214 jr. Hallo mensen wie o wie heeft er tunes of andere dingen van P de Leeuw ik Chaldy spaar alles van deze man. Met tunes bedoel ik intro,s zowel radio en tv van alle progamma,s wat hij heeft gedaan en doet. Bvd groeten van mij 15 november 20214 jr. bewerkt door chaldy
Geplaatst 22 november 20214 jr. Ik heb qua tv nagenoeg alles wat De Leeuw gedaan heeft in mijn collectie, met wat kleine uitzonderingen in de laatste jaren (Vond ik gewoon niet zo interessant meer). Qua radio heb ik heel, heel weinig. Er zijn wel wat selecte radio-opnamen geweest die bij het uitkomen van de dvd-box 'Een Kwart Eeuw De Leeuw' (jou ongetwijfeld welbekend) te downloaden waren vanaf een website. Die zal ik eens voor je opzoeken.
Geplaatst 22 november 20214 jr. Vervelende man die de Leeuw..............................als je ook maar even kritiek hebt op hem dan is ie onmiddellijk op z'n teentjes getrapt. En bij anderen doet ie niet anders.
Geplaatst 22 november 20214 jr. 13 minuten geleden zei Juul: Vervelende man die de Leeuw..............................als je ook maar even kritiek hebt op hem dan is ie onmiddellijk op z'n teentjes getrapt. En bij anderen doet ie niet anders. Klinkt alsof je uit ervaring spreekt, Juul. Ik heb wel eens wat gehoord her en der, over dat hij mensen tijdens zijn show uit de zaal liet zetten, maar is het echt zó erg, ja?
Geplaatst 22 november 20214 jr. Nou ikwas eens in de radiostudio toen hij een tijdje programma's overnam ( was dat R3 ?, ) en als ie dan een inbeller aan de lijn had die "iets te slimmer of gevatter was " dan hij moest de technicus de beller wegfaden en dan zei de Leeuw dat de verbinding "slecht was"........... Wij wisten wel beter. Mijn moeder zei altijd;'artiesten hé". 22 november 20214 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 22 november 20214 jr. 13 minuten geleden zei Juul: Nou ikwas eens in de radiostudio toen hij een tijdje programma's overnam ( was dat R3 ?, ) en als ie dan een inbeller aan de lijn had die "iets te slimmer of gevatter was " dan hij moest de technicus de beller wegfaden en dan zei de Leeuw dat de verbinding "slecht was"........... Wij wisten wel beter. Mijn moeder zei altijd;'artiesten hé". Was dat eind '91? Hij heeft dat najaar een tijdje 'De Nacht Klinkt Anders' overgenomen (kwam ik ook pas vorige maand achter). Of 2001, toen hij een paar maanden lang één ochtend van Stenders Vroeg overnam. Overigens, moet ik zeggen... Ja, dit klinkt wel als De Leeuw. 😬 22 november 20214 jr. bewerkt door Samba-boy
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.