Geplaatst 2 december 20214 jr. Populair bericht Bart van Leeuwen en Tineke openen de uitzendingen van Veronica 828 vanuit Lapershoek. Ad vertelt hoe 't allemaal zo uitgepakt is (en het initiële plan toch wat anders was). Jan van Veen schuift ook nog even aan. Het programma werd uitgezonden tussen 12:00 en 13:00 vanuit een bijzonder gezellig Lapershoek. 2 december 20214 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 3 december 20214 jr. Jammer dat een aantal mesen die de uitzending mogelijk maakten niet worden genoemd door Ad. De frequentie was dus van mij, om niet beschikbaar gesteld. Broadcast Partners heeft de Nozema zender in H noord geregeld, want die kregen een korting. Broadcast Partners heeft ook nog razendsnel een ISDN verbinding bij de KPN geregeld naar de zender, want er was verder niks. Is de KPN nooit voor bedankt. De eerste dagen had ik ruzie want de promo, "mede mogelijk gemaakt " waarin BP en Quality Radio (van mij) werden genoemd werd bijna voortdurend vergeten, terwijl daar wel afspraken over waren. Nog met Juul over geroken en gedreigd de uitzendingen stop te laten zetten. Ging later beter. Nozema moest wat werk bij de zender verrichten om hem op te starten, daarom deden ze het niet voor een paar dagen. De vraagprijs van Nozema was indertijd 19.000 Euro per maand. Ik weet niet wat de korting was.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.