Geplaatst 26 januari 20223 jr. Populair bericht Een bezoek aan het REM-eiland in Amsterdam 2 juni 2011. In gesprek met Rob Olthof en Hans Knot.
Geplaatst 26 januari 20223 jr. Het had van alles kunnen zijn. Op oude foto's zie je er nog iets boven op staan, klein detailtje maar hoor 😃 Theo
Geplaatst 26 januari 20223 jr. Ja, naast het restaurant zit er een reclamebureau in. 26 januari 20223 jr. bewerkt door Harm ten Brink
Geplaatst 4 februari 20223 jr. het duurde even maar ik vond nog een plaatje van het onbelangrijke deel 😃 Theo
Geplaatst 5 februari 20223 jr. In de zeventiger jaren heb ik een keer naar Rijkswaterstaat geschreven of zij wat informatie hadden over het REM-eiland, dat zij toen net aangekocht hadden. Kreeg ik een complete bouwtekening toegestuurd, waarop ook nog de later verwijderde mast stond. Helaas ben ik zo stom geweest om die tekening bij een verhuizing weg te gooien... (sukkel!). Piet. 😭
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.