Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Ik ben een "nestje" Top 40 Gold's uit 1991 op R2R banden tegengekomen. Dit is de eerste, die ik tegenkwam:

Radio 10 Gold 23-06-1991 16:00-18:00 Top 40 Gold 220668

Ik vermoed dat de presentator Paul Lek is, wie herkent de stem?

Dit is het gedrukte exemplaar van deze Top 40 : https://www.top40.nl/pdf/1968/top40-19680622.pdf

Deze zijn opgenomen van de ASTRA satelliet terwijl ik in Madrid woonde. Met name in de zomermaanden was het daar behoorlijk warm en dan kon de temperatuur van de LNB op de schotel nog 's flink oplopen. Dat gaf dan wat "gespikkel" op het signaal.

bewerkt door Ben

Geplaatst
  • Populair bericht
5 uur geleden zei Ben:

Ik vermoed dat de presentator Paul Lek is, wie herkent de stem?

De stem is inderdaad Paul Lek.

groet, Hans

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Op zondag 21 juli was deze Top 40 aan de beurt : https://www.top40.nl/pdf/1977/top40-19770723.pdf

Radio 10 Gold 21-07-1991 16:00-18:00 Paul Lek Top 40 Gold 23-07-1977

Voor mij een Top 40 met muziek waar ik leuke herinneringen aan heb. Ik was toen gelegerd, als dienstplichtig militair, in de Simon Stevin kazerne in Ede. Boven in het gebouw was een bar en als er een feestje was (en dat was er nogal 's), haalden we mijn stereo installatie op in Bennekom. Vooral de bassen van A real mother for ya klonken zo geweldig in dat betonnen gebouw 😉

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.