Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
Op 6-3-2022 om 10:02 zei Vincent:

Dit is wat er in het archief zit van 1999. Aanvullingen uit dit jaar zijn welkom.

AVRO-R2-19990715-1400-1500-JeffreyWillems-HetSteenenTijdperk
AVRO-R2-19990715-1500-1600-JeffreyWillems-HetSteenenTijdperk

Vincent,

Het Steenen Tijdperk  met Jeffrey Willems was er altijd op zondagmiddag tussen 14 en 16 uur.

15-7-1999 is een donderdag. de datum moet dan ook zijn 18-07-1999.

In die uitzending is Leon Keezer te gast, die vertelt over zijn periode bij Radio Caroline.

Gerard

Geplaatst
4 uur geleden zei Gerard van den Ende:

Vincent,

Het Steenen Tijdperk  met Jeffrey Willems was er altijd op zondagmiddag tussen 14 en 16 uur.

In die uitzending is Leon Keezer te gast, die vertelt over zijn periode bij Radio Caroline.

Gerard

Lion 🙂

Het lijkt er op dat 1999-08-15 mist bovenstaand.

Die ging over RNI met gast Jelle Boonstra.

bewerkt door Albatrosstudio

Geplaatst
  • Populair bericht

Vincent, ik heb nog een doosje met DATs gevonden waar ook Steenen Tijdperken uit 1999 in zitten. Ik moet het eerst nog "rippen" en zal ze daarna hier neerzetten.

Wordt vervolgd.

Geplaatst
  • Populair bericht
Op 9-3-2022 om 11:56 zei Gerard van den Ende:

Vincent,

Gerard

Deze opname begint rond half drie en loopt door tot 4 uur halverwege de download voor 15-16. Die download is verder aangevuld met muziek. Dit is de versie die ik heb staan in m'n Steenen Tijdperk map:

AVRO Steenen Tijdperk 180799 1400-1600 Radio Caroline Special

Geplaatst
  • Populair bericht

Ik ontdekte vanmorgen dat er toch nog eentje ontbreekt in dit draadje en wel de Joe Meek story. Ik heb die dubbel opgenomen (DAT en MD) met verschillende data : 26-12-1999 en 26-12-2000. Ik ga er van uit dat die eerste datum klopt (dat was op een zondag).

AVRO Steenen Tijdperk 26-12-1999 14:00-16:00 Jeffrey Willems - Joe Meek Story

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei Ben:

Je hebt deze al eerder dit jaar met ons gedeeld. Het is niet de Radio 2 maar de Wereldomroep uitzending die je toentertijd hebt opgenomen. Bij die uitzending heb ik staan Herhaling van de Joe Meek special van 27-09-1998

Geplaatst
5 minuten geleden zei Vincent:

Je hebt deze al eerder dit jaar met ons gedeeld. Het is niet de Radio 2 maar de Wereldomroep uitzending die je toentertijd hebt opgenomen. Bij die uitzending heb ik staan Herhaling van de Joe Meek special van 27-09-1998

Dank je, Vincent. Ik lees het nu ook op radiowereld : https://radiowereld.nl/medianieuws/1999/12/steenen-tijdperk-2e-kerstdag-alleen-via-internet/

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.