Geplaatst 9 maart 20223 jr. In 1987 heeft de TROS door Top Format de JAM-pakketten The Best Show 1 en 2 in laten zingen met de slogan: Je moet bij de TROS zijn! Later zijn deze pakketten nogmaals ingezongen met als slogan: Doe mee met de makers! Wie kan me aan het pakket met die slogan helpen? Je moet bij de TROS zijn heb ik hier al. Alvast dank!
Geplaatst 9 maart 20223 jr. Populair bericht Ik heb ze niet meer. Zijn nu bij het "Jingle web". In mijn nadagen bij de TROS heb ik ze "geschonken" aan hen. Hier gaan ze.................. ( hopelijk bedoel je dit ? Ik weet het na al die jaren niet meer.) Maar een snelle duik in m'n archiefje leverde wel wat op. In mp3 kwaliteit, "maar beter iets dan niets"................ Maar er staat mij ook iets bij dat dit pakket is afgekeurd door de directeur Cees Wolzak. Vonden we een beetje "wij zijn de beste" !!!!!! Tussen de jingles hoor je collega Kirsten die het nummer van de jingles inspreekt....(ja, we hadden er nog al veel) Enfin, hier 34'51" jingles. ( ze komen mij nu "de strot uit" ) Ik heb nog wel een foto uit 1987, ik was ze toen aan het editten. https://pixeldrain.com/u/D8ShtH45 9 maart 20223 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 10 maart 20223 jr. Auteur Oh ja, die heb je idd ook nog gehad! Die zocht ik ook al eventjes. Hartelijk dank! Volgens mij zat Doe mee met de makers daar nog voor als ik me niet vergis
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.