Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Onlangs was er een vraag of ik opnamen had van de 1395 met daarop BIGL/Radio London. Nou lees ik net dat ze in 2006 begonnen met uitzenden. Gisteren kwam ik een MD tegen waarop ik geschreven heb dat dit een Radio London op 1395 kHz opname is, van 14 Mei 2005 08:35-11:15. Het is veel non-stop en op het eind hoor ik Ian Damon. Ik vermoed dat ik dit met m'n Blaupunkt buizenradio heb opgenomen. De opname is van erg mooie kwaliteit. Zoals je hieronder kunt zien (bovenste gedeelte van de picture) zat er zo goed als geen dynamiek in de audio, ideaal om in de auto naar te luisteren. De audio frequentie karakteristiek (onderste gedeelte van de picture) liep wat op bij 4 kHz en liep daarna langzaam af. Mooi signaal! Ik vermoed dat dit een testuitzending was, mogelijk weet Ruud hier meer over.

Radio London 1395 14-05-2005 08:35-11:15

1395.jpg

bewerkt door Ben

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei bellatrix:

"Offshore Radio" ???....

I didn't really know where to put it. Could go to NL, UK and Zeezenders. Since the format matches Radio London the Zeezender I decided to put it there. If it fits somewhere else better, fine with me. Archiving (and in the right place) is not one of my "focus" areas 😉

bewerkt door Ben

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.