Geplaatst 18 maart 20223 jr. Populair bericht Onlangs was er een vraag of ik opnamen had van de 1395 met daarop BIGL/Radio London. Nou lees ik net dat ze in 2006 begonnen met uitzenden. Gisteren kwam ik een MD tegen waarop ik geschreven heb dat dit een Radio London op 1395 kHz opname is, van 14 Mei 2005 08:35-11:15. Het is veel non-stop en op het eind hoor ik Ian Damon. Ik vermoed dat ik dit met m'n Blaupunkt buizenradio heb opgenomen. De opname is van erg mooie kwaliteit. Zoals je hieronder kunt zien (bovenste gedeelte van de picture) zat er zo goed als geen dynamiek in de audio, ideaal om in de auto naar te luisteren. De audio frequentie karakteristiek (onderste gedeelte van de picture) liep wat op bij 4 kHz en liep daarna langzaam af. Mooi signaal! Ik vermoed dat dit een testuitzending was, mogelijk weet Ruud hier meer over. Radio London 1395 14-05-2005 08:35-11:15 18 maart 20223 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 18 maart 20223 jr. Auteur 1 uur geleden zei bellatrix: "Offshore Radio" ???.... I didn't really know where to put it. Could go to NL, UK and Zeezenders. Since the format matches Radio London the Zeezender I decided to put it there. If it fits somewhere else better, fine with me. Archiving (and in the right place) is not one of my "focus" areas 😉 18 maart 20223 jr. bewerkt door Ben
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.