Geplaatst 21 maart 20223 jr. Populair bericht Het nadeel van niet bijhouden wat er zoal in je archief zit is dat je soms veel moeite moet doen om iets te vinden. Het leuke is dat je vaak verrassingen tegenkomt in je eigen verzameling. Gelukkig vind ik verrassingen veel leuker dan archieven bijhouden 😉  Onlangs merkte Rick op dat hij het uur van 9-10 mist uit de Arrow Trader Rock 500 van 1999. Ik miste dat uur (tot vandaag) ook.  Ik kwam onlangs een (vergeten) doos met DAT bandjes tegen, waar een aantal Steenen Tijdperken uit 1999 in zitten, en in diezelfde doos zit een DAT met opnamen van Arrow van 21 December 1999, inclusief het missende uur van 9-10.  Arrow 21-12-1999 09:00-10:00 Trader Rock 500 Jos van Bergen-Henegouwen  Hier kun je lezen welke nummers in de hele lijst stonden : https://www.hitdossier-online.nl/arrow-trader-rock-500. Tijdens dit uur draait Jos de nummers 389-178.
Geplaatst 21 maart 20223 jr. Bedankt voor deze vondst. Nu kan ik zo van de hele eerste Rock 500 genieten. Â
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.