Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Mocht één van jullie toevallig het thema horen van een uitzending, zou je dat dan hier kunnen melden?

We schuiven wederom een week op.

AVRO Steenen Tijdperk 09-07-2000 Jeffrey Willems 14:00-16:00

Met dank aan Jac om de thema's uit te zoeken en te vermelden. Bij deze Steenen Tijdperk hoort dit boekwerk : Billboard van 3 Juli 1965

bewerkt door Ben

Geplaatst

De aflevering van 25 juni is aflevering 1 van de zomerserie van 2000 met de Engelse hitlijst van NME uit 1961

De aflevering van 2 juli is deel 2 van de zomerserie van 2000  met een top 30 van Hitwezen uit 1964.

De aflevering van 9 juli is een zomeraflevering met een top 30 van  Billboard top 40 van 3 juli 1965.

Geplaatst

De Steenen Tijdperken van de maand Juli staan inmiddels al een aantal jaren op m'n mediafire en zijn zo'n 700-800 keer gedownload. Voor de volledigheid post ik ze hier, maar ik kan me goed voorstellen dat de meesten ze al hebben.

Geplaatst
9 minuten geleden zei Ben:

De Steenen Tijdperken van de maand Juli staan inmiddels al een aantal jaren op m'n mediafire en zijn zo'n 700-800 keer gedownload. Voor de volledigheid post ik ze hier, maar ik kan me goed voorstellen dat de meesten ze al hebben.

Ik had ze de eerste ronde gemist en waardeer je herplaatsingen dus enorm.

Prachtige uitzendingen waar behoorlijk wat productiewerk aan voorafging.

In de orde van TROS Poster en VOO Mono.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.