April 15, 20223 yr Die lijst is helemaal goed. 1967 is mijn favoriete popjaar. Ik was trouw luisteraar van het Steenen Tijdperk en was van 2001 t/m 2016 producer van het Steenen Tijdperk/Tijdperk Schiffers. Ik ben ook al een tijd aan het kijken wat ik allemaal aan MD's heb uit die tijd.  Ik heb ook diverse uitzendingen van Steenen TIjdperk 60's dat van oktober 2001 t/m september 2003 op Radio 1 tussen 6 en 7 's morgens werden uitgezonden (maar helaas heb ik ze niet allemaal compleet)  Groet,  Jac
April 15, 20223 yr Da's leuk, Jac. Ja, ik ken je naam nog uit de tijd dat ik (ook) lid was van het Steenen Forum. Ik zie dat ik uit 2000 46 files heb staan (1 file is een complete of gedeeltelijke uitzending van 2 uur). Uit 2001 zijn dat er 19 en 2002 13. Ook ik was een liefhebber van het Steenen Tijdperk, al in de tijd dat Jan Steeman het presenteerde (jaren '70). Verder ben ik erg gek op Amerikaanse radio en zo'n Billboard vind ik ook prachtig. Omdat ik een tijdje in de buurt van Chicago (😉) heb gewoond is mijn liefde voor wat in Amerika populair was in de 60's en 70's ontstaan.
April 16, 20223 yr Popular Post Dit is de uitzending van het Steenen Tijdperk op 13 Augustus 2000. Â This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 17, 20223 yr Popular Post Ik schuif een week door ten opzichte van m'n vorige posting en kom dan op 20 Augustus uit. Â This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 18, 20223 yr Popular Post De opname uit de laatste week van Augustus 2000 is helaas niet helemaal compleet. Â This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 19, 20222 yr Popular Post We zitten inmiddels in September en de laatste weken van de zomer van het jaar 2000. Â This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 20, 20222 yr Popular Post Dit is de uitzending van 10 September. Â This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 21, 20222 yr Popular Post Dit is de laatste uitzending , die ik heb, uit September 2000. 24 September mis ik. Wie heeft deze? Â This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 22, 20222 yr Popular Post Dit is de uitzending van 1 Oktober 2000. Â This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 23, 20222 yr Popular Post Dit is de uitzending van 8 Oktober 2000. Â This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 23, 20222 yr Popular Post Dit is volgens mij de uitzending van 24 september 2000 met muziek uit 1972. Ik weet niet of ik hem zelf had of ooit ergens gedownload heb  This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Â
April 24, 20222 yr Popular Post Bedankt voor deze aanvulling, Jac. Â Dit is het Steenen Tijdperk van 15 Oktober 2000. Â This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 25, 20222 yr Popular Post Dit is de aflevering van 22 Oktober 2000 van het Steenen Tijdperk. Â This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 26, 20222 yr Popular Post En dit is de laatste aflevering van de maand Oktober 2000. Â This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 27, 20222 yr Popular Post In November 2000 heb ik het Steenen Tijdperk twee keer opgenomen, dit is de eerste opname. Â This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 28, 20222 yr Popular Post In de tweede aflevering van November 2000 ging Jeffrey terug naar 1969. Â This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 29, 20222 yr Popular Post Ook in de eerste aflevering van December 2000 stond de HIII Top 30 centraal, dit maal uit December 1972. Â This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 29, 20222 yr Popular Post Op 28-4-2022 om 08:26 zei Ben: In de tweede aflevering van November 2000 ging Jeffrey terug naar 1969. Â This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 29, 20222 yr Wat ontzettend leuk dat je dat bewaard hebt, Hans. Dat maakt de Steenen Tijdperk beleving weer helemaal compleet!
April 29, 20222 yr Leuk die pagina van de oude Steenen tijdperk site. nr. 26 was trouwens Space Oddity van David Bowie en zo halen we 22 jaar later nog een tikfout van die webpagina. Â
April 29, 20222 yr Klopt niet helemaal dat verhaal over de Beatles, ben begonnen ( en nu ongeveer halverwege) met de bijna 8 uur durende miniserie "The Beatles: Get Back" Â Een echte aanrader voor (Beatles) muziekliefhebbers, een mooie documentaire met prachtige beelden! Â "Documentary about the music group The Beatles featuring in-studio footage that was shot in early 1969 for the 1970 feature film 'Let It Be.' " Â "There's a reason for an 8-hour documentary about the recording of The Beatles final release. Back when, there was such a ruckus and hurled allegations from all quarters: the band members, the critics, the (mostly) stoned fans and interested parties. Â Today, all of that seems like manufactured craziness, but Peter Jackson recreated what may have happened, offering a correction of what people erroneously believed as a clash of inflating egos and tantrums caused by (1) Yoko Ono's presence and (2) the pulling apart of the group by domesticity. In fact, Jackson lets us witness the growth of 4 talented people ready to move on with their drive towards solo careers. Â The group was just too confining, the mind-meld between McCartney and Lennon too dominant for Harrison and Starkey. Seeing McCartney and Lennon create--almost wordlessly--is riveting, and watching Harrison's resentment over being ignored or dismissed, painful. Â But there's a tight deadline for the project. Starkey is under contract to begin a movie at month's end, and the planned project includes an album, a TV special, a film plus a live performance in just 3 weeks. So time puts enormous pressure on getting the work done." Â Â This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 30, 20222 yr Popular Post Deze opname staat nu 1.5 jaar op MF en is al 1120 keer gedownload zie ik net. Dat geeft toch wel aan hoe populair het Steenen Tijdperk nog steeds is. Â Voor wie 'm nog niet heeft: Â This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Â
April 30, 20222 yr Popular Post Am 27.4.2022 um 08:49 schrieb Ben: In November 2000 heb ik het Steenen Tijdperk twee keer opgenomen, dit is de eerste opname.  This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Bedankt voor de vele geweldige Steenen Tijdperks.  Groetjes Hendrik  Meer informatie : This is the hidden content, please Sign In or Sign Up