Spring naar bijdragen

Radio 10 op 6 December 2005, start van de Top 4000


Ben

Aanbevolen berichten

Wat een geweldig radiostation was 10 Gold toen nog, ik mis die tijd zeer. Ijzersterk DJ team, de sound en uitstraling van het station geweldig, door heel Europa te ontvangen via 1008 kHz. Dit is nooit meer geëvenaard. Mijn interesse in radio eindigde voor het grootste gedeelte op 5 maart 2007... bijltjesdag. Nog steeds zo frustrerend dat door gebrek aan interesse van adverteerders 10 Gold ter ziele is gegaan. In 2005 had men nog 5,3% marktaandeel, via de middengolf.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het wat betreft Radio 10 helemaal met je eens. Ik heb uiteindelijk toch nog redelijk wat van dat station opgenomen en dat is leuk om naar te luisteren. Het kan zijn dat ik nog wel wat meer uren van die Top 4000 heb. Zal dat de komende tijd 's gaan uitzoeken.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-4-2022 om 10:03 zei Ben:

In een ander draadje spraken we over Jos van Heerden en toen moest ik aan deze opnamen denken (met Jos op Radio 10).

 

Het is een dagdeel van de eerste dag in het eerste jaar van de Radio 10 Top 4000. Ik kwam dit tegen op een oude HD van m'n Dreambox.

 

Het begint mat Anak op 3988 en eindigt met It's A Man's, Man's, Man's World op 3055.

 

 

 

Hier kun je meelezen wat er zo allemaal gedraaid werd : Please login or register to see this link.

Ben,

 

Het laatste nummer dat je hier vermeld dat eindigt met nummer 3055 is dan wel van een latere datum.

Anders zou je meer dan 900 nummers op een dag gedraaid moeten hebben. En dat is niet zo.

Het laastte nummer dat op deze dag werd gedraaid had notering nummer 3780 en was vlak voor 23 uur.

 

Gerard

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Gerard,

 

Heel scherp opgemerkt! Wat ik niet wist, toen ik dit plaatste (maar nu wel), is dat de Top 4000 om 23:00 stopte. Dus Schoolgirl van Steve Forbert (nummer 3778) is de laatste van deze dag, net voor 23:00. It's A Man's, Man's, Man's World is dan wel het laatste nummer, dat te horen is in het programma van Peter Snijders, maar hij draaide niet uit de Top 4000 lijst.

 

Bedankt voor je oplettendheid!

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6413
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    San
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.