Geplaatst 18 april 20223 jr. Populair bericht A trip to the radioship MV Ross Revenge (Radio Caroline and Radio Monique) in the summer of 1986 Featuring John Dwyer, Peter Chicago, Erwin van der Bliek, Haagse Harry (Rob van der Ark), Marjo Marcus, Theo Tromp and others. Uit het archief van Rob Olthof †.
Geplaatst 20 april 20223 jr. Zeer mooie film. De Windy was de boot van mijn eerste trip naar de Ross Revenge. 8 uren varen was dat. Om 24u vertrokken en we waren juist op tijd voor het nieuws van 8u. De tweede keer waren het er maar 4 uren. Een grotere boot ik denk de zeester of zo, en het schip lag dichter bij het vaste land voor de kust van Ramsgate - Margate. Dank u wel voor het posten.
Geplaatst 24 april 20223 jr. Populair bericht Prachtige trip, ik was zelf mee die keer. Heerlijk weer! Geleende videocamera mee om wat mooie beelden te schieten. Bij het naderen van de Ross bleek een tender langszij te liggen, dus de orders van Olthof kwamen door: stoppen met filmen, we willen de organisatie niet in problemen brengen! Nobel streven, dus alle camera's gingen uit, behalve die van Rob zelf... 🙂
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.