Geplaatst 20 mei 20223 jr. Populair bericht Deze opname komt uit de collectie van James Hutchison. Ik heb deze vanmorgen maar 's aangepakt, getriggerd door de discussie over opnamen op snelheid brengen. In het origineel van deze opname zit de brom aan 't begin op 50 Hertz, aan het eind op 46 Hertz en halverwege op 49 Hertz. Op drie kwartier is dit dan 48 hertz. Ik denk dat ik 'm nu goed op snelheid heb weten te krijgen James schakelt af en toe tussen kortegolf en middengolf en er zit wel ergens een knip in rond middernacht (misschien meer, maar die heb ik niet ontdekt). Robin zegt dat het vrijdagmorgen is en Nothing from nothing is de Smashplay, op basis daarvan heb ik de datum van de opname ingeschat (vrijdagavond zou de nieuwe smashplay bekend gemaakt worden). Dit is een leuke opname voor de Kortegolf en Middengolf liefhebbers. RNI 15-08-1974 23:02 - 16-08-1974 00:35 Robin Banks (MW & SW & scoped) 20 mei 20223 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 20 mei 20223 jr. Populair bericht Dank je wel Ben (en James natuurlijk). Leuk uurtje. Er missen in dit programma 2 stukken: van 23:21-23:46 en van 00:00-00:03. Deze opname duurt van 23:02-00:35. Met genoemde onderbrekingen dus.
Geplaatst 20 mei 20223 jr. Auteur Populair bericht Bedankt voor het beluisteren en de correctie, Jan-Fré. Ik heb de starttijd aangepast (ook op MF). Intussen heb ik nog een half uurtje gevonden van vermoedelijk dezelfde opname. RNI 16-08-1974 00:33-01:00 Robin Banks
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.