Geplaatst 1 juni 20223 jr. Populair bericht Voor Bart Het gaat over het reilen en zeilen van radio monique in 1985 . Met foto's van de Ross Revenge ,Raffles de hond ,studio van radio monique en Leendert vingerling (was toen 29 jaar )in de kombuis die een warme hap klaarmaakt voor de gasten . Grtjes Marnik 1 juni 20223 jr. bewerkt door marnik
Geplaatst 1 juni 20223 jr. Populair bericht Ook hier een pdf van gemaakt. Actueel aan boord biij Radio Caroline en Monique.pdf
Geplaatst 2 juni 20223 jr. 1 uur geleden zei PowerMusic: Ook hier een pdf van gemaakt. Actueel aan boord biij Radio Caroline en Monique.pdf 435 kB · 0 downloads mooi gedaan
Geplaatst 2 juni 20223 jr. Populair bericht Een pdf alleen maken is niet voldoende, je moet ook OCR toepassen om ze leesbaar te maken voor Bart. Helaas zijn deze scans hier niet geschikt voor. Marnik heeft ze gisteren opnieuw gescand in een hogere resolutie. Het resultaat: AktueelWeekbladnr39-28september1985.pdf
Geplaatst 2 juni 20223 jr. de blz met Leendert in de keuken mist? Verders dank voor de goede leesbare PDF. Theo
Geplaatst 2 juni 20223 jr. 6 uur geleden zei de redactie: Een pdf alleen maken is niet voldoende, je moet ook OCR toepassen om ze leesbaar te maken voor Bart. Helaas zijn deze scans hier niet geschikt voor. Marnik heeft ze gisteren opnieuw gescand in een hogere resolutie. Het resultaat: AktueelWeekbladnr39-28september1985.pdf 3 MB · 15 downloads Ik zal er de volgende keer aan denken om OCR toe te passen.
Geplaatst 3 juni 20223 jr. Deze trip met de actueel-journalisten vond plaats op 15/16 juli 1985, twee dagen na Live Aid. Ik was toen ook mee naar de Ross. De journalisten waren behoorlijk zeeziek, op de terugweg waaide het ook aardig. Een licht woelige Noordzee zouden ze het op Monique hebben genoemd. Leuk om nog weer eens te zien, erg veel dank dus.
Geplaatst 4 juni 20223 jr. Over Leendert gesproken. Ik lees hier nooit meer commentaar van hem. Was altijd leuk en interessant om te lezen... Wim
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.