Posted July 22, 20222 yr Popular Post Het is zomer 1973, Radio Veronica begon met haar "Veronica Omroep Stichting", en later "Veronica Omroep Organisatie", RNI begon "Radio Noordzee, Hou'm in de lucht" en daar haakte Andre van Duin op in, hij begon ook een aktie. Op 5 Augustus werd de "Vereniging Tot Steun Aan De Dik Voormekaar Omroep Stichting Nederland", ofwel de VTSADDOSN opgericht. Gewoon 5 gulden in het water gooien en U was meteen lid... Leuke uitzending... Andre "Dik Voormekaar" van Duin 11 tot 12 uur op Radio Noordzee op 5 Augustus 1973 This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Have fun... en..!!!!! Wordt lid!!!!! Henk Kruize Edited July 22, 20222 yr by Henk-Anna Loog tijd aangepast
July 22, 20222 yr Leuk, Henk! Zo te horen is dit een FM opname. Was je hiervoor speciaal naar de kust gereden? Overigens is dit programma tussen 11:00 en 12:00 uitgezonden.
July 22, 20222 yr Author Nee, ik ben er niet voor naar de kust gereden... Ik heb deze band ooit eind jaren 70 van een kennis uit Den Haag gekregen, zelf heb ik 'm ook opgenomen maar "gewoon" op 220 meter middengolf... Heel soms had je "condities" op FM en in Oktober 1971, op een Zondagmorgen hoorde ik glashelder RNI op FM in Geldrop... en... een half uurtje later was het weer weg... Had je vroeger ook met "testbeeld jagen", heel af en toe had je buitenlandse testbeelden, of programma gedeeltes op je UHF/VHF zwart-wit TV. Moest je wel een eigen antenne hebben.. Tijd is aangepast. Groet Henk Kruize
July 22, 20222 yr Popular Post 3 hours ago, Henk-Anna Loog said: Het is zomer 1973, Radio Veronica begon met haar "Veronica Omroep Stichting", en later "Veronica Omroep Organisatie", RNI begon "Radio Noordzee, Hou'm in de lucht" en daar haakte Andre van Duin op in, hij begon ook een aktie. Op 5 Augustus werd de "Vereniging Tot Steun Aan De Dik Voormekaar Omroep Stichting Nederland", ofwel de VTSADDOSN opgericht. Gewoon 5 gulden in het water gooien en U was meteen lid... Leuke uitzending... Andre "Dik Voormekaar" van Duin 11 tot 12 uur op Radio Noordzee op 5 Augustus 1973 This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Have fun... en..!!!!! Wordt lid!!!!! Henk Kruize Beste Henk, I remember the Dik Voormekaar Show well. After 10 minutes of it I had a splitting headache! Mvg, John C