Jump to content

"Het was radio, het is radio en moet radio blijven" 13 Augustus 1973 Ad en Sieb

Recommended Posts

2 uur geleden zei radio tpot:

Grappig, ik hoor verschil in de geluids kwaliteit van de platen.

Theo

Ik begrijp je niet helemaal Theo.   Het zijn toch verschillende platen?

Geef een voorbeeld.

1 minuut geleden zei Frank:

Zelfs de Man Of Action, tune van Radio Noordzee, wordt gedraaid.

Waarom niet ? 

• Like 2
  • Thanks 1

1 minuut geleden zei Henk-Anna Loog:

Ja, en dat was wel sportief van Veronica.... en als je de verhalen op de site van stichting Norderney leest dan merk je ook dat de werknemers van RNI en Veronica best goed met elkaar overweg konden...

Henk Kruize

Ze kwamen destijds ook bij elkaar op visite.

• Like 2
  • Thanks 1

21 minuten geleden zei Jaap De Vries:

Juul in de opname die henk aanbied zit op 22:45 een versneld einde?knip en overgang naar de beatles ipv de hele versie van Alberti .

Dag Jaap, ik begrijp je vraag niet. Ik weet niet wat Henk neergezet heeft. Ga , ik ook niet luisteren. ( gewoon geen tijd voor ) Het enige dat telt is mijn master................

• Like 3
  • Thanks 1

Om even wat duidelijkheid te verschaffen tussen mijn radio opname en de mastertape.... De band die ik van de radio heb opgenomen liep af op kant-1 bij Willie Alberti, 22 minuten op de master, daarna gaat kant 2 verder met de Beatles jingle op 25 minuutjes van de master... blijkbaar wat lang over gedaan om bandje om te draaien bij de opname... dat is het verschil. Tijdens het digitaliseren gewoon de USB recorder even op pauze dus daarom gaat het begin van Willie "Careltje Verbruggen" Alberti in mijn opname direct over in de Beatlesjingle...

Groet

Henk Kruize

• Like 3
  • Thanks 1

18 uur geleden zei Juul:

Dag Jaap, ik begrijp je vraag niet. Ik weet niet wat Henk neergezet heeft. Ga , ik ook niet luisteren. ( gewoon geen tijd voor ) Het enige dat telt is mijn master................

Snap ik helemaal Juul de master is gelijk aan mijn post die komt van de buren denk via de stichting gepost daar een keer en van Henk z,n opname mist gewoon een stukje wat Hans goed omschrijft hier . Luisterde dat gisteren en wist dat er iets mis was vandaar de reactie .

Edited by Jaap De Vries
  • Like 3

Met vriendelijke toestemming van de Stichting Norderney wordt dit uur opnieuw uitgezonden op zondagavond 31 juli tussen 23:00 en 00:00 uur via Extra AM.

Mocht iemand in de gelegenheid zijn om een opname te maken via 1332 kHz dan zou dat fijn zijn.

Edited by Harm ten Brink
  • Like 3