Geplaatst 10 augustus 20223 jr. Het loopt weer tegen 31 Augustus aan en de cowboys op marktplaats worden weer actief... Man, ik kan me hier gruwelijk aan ergeren. Jullie ook? Ze hebben een bandje en dan denken ze dat ze de "heilige graal" hebben, maken er 4 kopietjes van en... verkopen maar. Ergerlijk..... Henk Kruize
Geplaatst 10 augustus 20223 jr. Ja belachelijk. Inderdaad "cowboys". Als ik deze band zie is het dus gewoon een radio opname denk ik. zoals er vele van in omloop zijn, ook op het forum hier. Als het nou een originele band is uit de nalatenschap van RNI. Ik heb nog nooit een Veronica tape verkocht. Zou ik makkelijk kunnen doen. Als ik het al doe dan is het gewoon "gratis" na een ferme handdruk................hi "tis de tijd" zullen we maar zeggen. 10 augustus 20223 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 10 augustus 20223 jr. Ik schrik van de prijs, 100 euro is een boel geld! Rare wereld leven we in. Theo
Geplaatst 10 augustus 20223 jr. Auteur Er zijn wel meer van die "creatieve" gasten op marktplaats, wat dacht je van deze??? Net zoiets als je auto te koop zetten en dan erbij zetten... "met gratis stuur"... Henk Kruize
Geplaatst 10 augustus 20223 jr. 4 uur geleden zei Henk-Anna Loog: Er zijn wel meer van die "creatieve" gasten op marktplaats, wat dacht je van deze??? Net zoiets als je auto te koop zetten en dan erbij zetten... "met gratis stuur"... Henk Kruize 4.60 is al iets goedkoper dan 100
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.