Geplaatst 25 september 20223 jr. Populair bericht Het wil ook wel eens gebeuren dat hier een leuke oude Veronica opname ter download wordt aangeboden en ik deze dan op een tape overspeel, niet om te bewaren maar gewoon om het eens te horen op mijn volspoor Telefunken M24.. krijg je echt een leuk nostalgisch gevoel om een oude Veronica opname zo te horen. Ik kocht die Telefunken M24 halverwege jaren 90 van technicus Tim de Wolff uit Soest en bij thuiskomst moest ik mijn auto 4 straten verder parkeren omdat mijn straat wegens werkzaamheden opengebroken lag en ik er niet kon parkeren. Nou is zo'n M24 niet een van de lichtste apparaten en als je dan na 4 straten sjouwen met een M24 thuiskomt dan besef je het gewicht van dat ding en merk je dat je beide armen zo'n 20cm zijn uitgerekt. Henk Kruize 25 september 20223 jr. bewerkt door de redactie Nieuwe discussie aangemaakt omdat dit een ander onderwerp is.
Geplaatst 25 september 20223 jr. Heel herkenbaar. Toen ik m'n Telefunken M15A had opgehaald was ik blij dat m'n beide zoons nog thuis woonden. Die hebben 'm uit de auto gehaald en naar zolder gedragen. En daar staat-ie sindsdien.
Geplaatst 25 september 20223 jr. Populair bericht Ik heb hier een M15 in bruikleen staan uit het depot van B&G. Prachtige machine maar zie er nu al tegenop om dat ding weer naar beneden in de auto te slepen.
Geplaatst 25 september 20223 jr. Ben je "vrijwilliger geworden?".........................hi PS Heb je de snelheids regelaar er ook bij? Zit in zo'n klein Eddystone kastje. 25 september 20223 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 25 september 20223 jr. Haha, niet dat ik weet i.i.g. Dat kastje heb ik wel gezien maar verder niet nodig.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.