Geplaatst 18 december 20222 jr. Populair bericht Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. Radio Caroline 1967 on Monday 0852-0932 Roger Day Show (Scoped) De datum van uitzending is bij mij niet bekend.
Geplaatst 28 december 20222 jr. Populair bericht Op 18-12-2022 om 10:31 zei Ben: De datum van uitzending is bij mij niet bekend. Volgens mij is het van Zondag 13 Augustus 1967, je hoort o.a. de laaste show van Keefers, daarna Roger Day en Gerry Burke was nog nieuwslezer en Keefers en gerry Burke zijn op de 14e van boord gegaan Leuk om te horen, er is een commercial voor een "Caroline transistor radio", te verkrijgen via het Nederlandse adres, Singel 160 in Amsterdam, zou er ooit zo'n radiootje geleverd zijn??? Fijne dag Henk Kruize
Geplaatst 28 december 20222 jr. 1 hour ago, Henk-Anna Loog said: Volgens mij is het van Zondag 13 Augustus 1967, je hoort o.a. de laaste show van Keefers, daarna Roger Day en Gerry Burke was nog nieuwslezer en Keefers en gerry Burke zijn op de 14e van boord gegaan Leuk om te horen, er is een commercial voor een "Caroline transistor radio", te verkrijgen via het Nederlandse adres, Singel 160 in Amsterdam, zou er ooit zo'n radiootje geleverd zijn??? Fijne dag Henk Kruize Beste Henk, Just a correction or two. You are correct with Sunday 13th. At 3mins. Keefers says that the time is 0728. At the end of his show he announces that the final Keefers Commotion is that afternoon, but the final Keefers Uprising is tomorrow (Monday). So this is the penultimate Keefers Uprising that is ending before Twiggy Day. Mvg, John C
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.