Spring naar bijdragen

AVRO Steenen Tijdperk radio 2 Uitzendingen uit 2007


JacChicago

Aanbevolen berichten

Op 25-12-2022 om 00:23 zei JacChicago:

Hier de uitzending van 7 januari 2007 met muziek uit 1972, 1982 en 1962. Presentatie Hans Schiffers (die de dan wegens een operatieve verwijdering van zijn verstandskiezen even uit de running is)

 

Please login or register to see this link.

 

Deze wil bij mij maar niet lukken. Ben ik de enige?

Verder niets dan lof voor dit nieuwe "draadje".

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei JacChicago:

De volgende upload is een uitzending van het Steenen Tijdperk van vrijdag 1 juni 2007 ivm. 40 jaar Sgt. Pepper.

 

De maand juni van 2007 staat in het teken van 40 jaar the Summer of love, een project waar  Jeffrey en ik 10 jaar later vonden, dat dat misschien wel het mooiste was, dat we samen gemaakt hebben.

Ik kijk ernaar uit, Jac. Voor mij is de muziek uit de summer of love ook nog steeds een geweldige herinnering. Muziek uit 1967 is voor mij sowieso een soort "ankerpunt". Mogelijk komt dat omdat 1967 het jaar was dat ik van de lagere school in een nogal conservatief/behoudend dorp overstapte naar de HBS en kennismaakte met "de rest van de wereld" en vooral ook de muziek.

 

Toen ik vorig jaar 67 werd heb ik een videocompilatie gemaakt van mijn Top 67 (op dat moment) van 1967:

 

1999191827_DeTop67over1967vanBenMeijering.thumb.jpg.36ef6105f8b1347ec73be70ed1d24dfb.jpg

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6380
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    DB96
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.