Geplaatst 8 januari 20232 jr. Populair bericht Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. Radio Caroline 14-08-1974 19:06-20:00
Geplaatst 8 januari 20232 jr. Populair bericht 3 uur geleden zei Ben: Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. Radio Caroline 14-08-1974 19:06-20:00 Ben, Bedankt voor deze opname. Aanvullend nog even een melding welke DJ je hier hoort. Het is Brian Anderson. In het begin van de opname hoor je ook nog andere Caroline DJ's met hem in gesprek. Groet, Gerard
Geplaatst 8 januari 20232 jr. Populair bericht 55 minuten geleden zei Gerard van den Ende: Ben, Bedankt voor deze opname. Aanvullend nog even een melding welke DJ je hier hoort. Het is Brian Anderson. In het begin van de opname hoor je ook nog andere Caroline DJ's met hem in gesprek. Groet, Gerard Brian kreeg bezoek van RNI dj's oa Bob Noakes kwam op bezoek
Geplaatst 8 januari 20232 jr. Populair bericht Dat schrijft Bob Noakes ook in zijn boek "Last of the pirates". Bob jatte toen, zoals hij schreef, uit de zendkamer van de Mi Amigo het 773kHz kristal om dat later te gebruiken op de Mebo-II voor de, nooit gerealiseerde, uitzendingen van Radio Nova. Groet Henk Kruize
Geplaatst 8 januari 20232 jr. Auteur Wat leuk om te lezen, Henk! Ik hoorde wel dat de DJ van dienst (Brian begrijp ik) wat geheimzinnig deed over het feit dat Bob in de studio was. Bob maakt dan ook nog reclame voor zijn programma op de 220 hoorde ik
Geplaatst 8 januari 20232 jr. Populair bericht Ik heb het even terug gezocht, het was niet in zijn boek "Last of the pirates" maar in een apart intervieuw wat je hier kunt lezen op onze vrienden van Mediapages Herinneringen van Bob Noakes - MediaPages.nl Groet Henk Kruize 8 januari 20232 jr. bewerkt door Henk-Anna Loog tikvout :)
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.