Geplaatst 29 januari 20232 jr. Populair bericht Deze komen uit het archief van Helmut Slawik. Een promo en wat voorpagina's van het tijdschrift Radio News. Radio News Promo
Geplaatst 1 februari 20232 jr. Populair bericht Waren prachtige edities, de "Free Radio News" en later "Radio News". Ik was abonnee van 1973 tot het allerlaatste nummer en keek elke keer uit naar het nieuwe nummer, vooral om de foto's van Theo Dencker, elke publicatie had juweeltjes van Theo. Helmut speelde ook een grote rol in het doorgaan van het blad na 1987 en daar wil ik hem nog voor complimenteren, ook leuk was ons "meningsverschil" over Radio 10 wat ik als ingezonden brief stuurde en waar Helmut een antwoord op gaf. Das waren zeiten...... Groet Henk Kruize 1 februari 20232 jr. bewerkt door Henk-Anna Loog tickvaut
Geplaatst 1 februari 20232 jr. Veelmals bedankt Henk, Ik herinner mij nog zwak, ja je had gelijk en ik zat "wat" naast. En leuk dat wij ons hier allemaal weer terug zien of beter gezegd lezen.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.