Geplaatst 21 februari 20232 jr. Populair bericht AVRO'S Toppop radio 860310 https://pixeldrain.com/u/PXCbg9AV
Geplaatst 24 februari 20232 jr. Wow, dit was een van mijn favoriete programma's toen. De maandag was de enige dag toen die niet eindigde met een hitlijst. Vanaf najaar '86 helaas weer wel. Toen was Kas, wat mij betreft een van de beste deejays in Nederland ooit, helaas al weg bij de AVRO. Daarnaast heeft hij volgens mij nooit meer echt zijn plek gevonden. Edwin
Geplaatst 24 februari 20232 jr. Auteur Kas heeft ook nog heel wat Jaren bij SKY gezeten. Tijd voor een dutje💤 Tot morgen radiovrienden.
Geplaatst 25 februari 20232 jr. Populair bericht Op 24-2-2023 om 14:08 zei rauhfaser: Daarnaast heeft hij volgens mij nooit meer echt zijn plek gevonden. Edwin Nou nou. Volgens mij heeft Kas behalve als voice-over van RTL Boulevard en Stem van Sky radio na de AVRO nog bij diverse omroepen gewerkt. Europa Radio: Met het programma Kassa. NOS: Invaller van de Avondspits en de Vakantiespits Hitradio Veronica Radio Veronica (onderdeel van Sky radio): Hitkassa 25 februari 20232 jr. bewerkt door pvanklei
Geplaatst 27 februari 20232 jr. Op 25-2-2023 om 14:13 zei pvanklei: Nou nou. Volgens mij heeft Kas behalve als voice-over van RTL Boulevard en Stem van Sky radio na de AVRO nog bij diverse omroepen gewerkt. Europa Radio: Met het programma Kassa. NOS: Invaller van de Avondspits en de Vakantiespits Hitradio Veronica Radio Veronica (onderdeel van Sky radio): Hitkassa Dat weet ik, maar de Avondspits was van dat hele lijstje de enige plek waar hij een vergelijkbare vrijheid had. Maar dat was slechts als invaller. En bij de TROS, maar die waren zo dom hem geen vast programma te geven. Bij Radio 10 Gold was hij ook nog weekendman. Maar AVRO 3 was zijn 'finest hour'. Edwin 27 februari 20232 jr. bewerkt door rauhfaser
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.