Geplaatst 21 februari 20232 jr. Populair bericht zondag 20 december 1992 https://pixeldrain.com/u/fRrcKcG2 22 februari 20232 jr. bewerkt door Moby
Geplaatst 22 februari 20232 jr. Zat dit ook niet op H3 op de zondag morgen, samen met Meta de Vries? De rillingen lopen weer over de rug 🥶 Theo
Geplaatst 22 februari 20232 jr. Auteur Dit zegt Wikipedia er van: Muziekmozaïek was van 1962 tot 1999 elke zondag van 8:30 tot 9:30 te beluisteren op de radiozender Hilversum 1 maar van 1965-1982 ook op zondagmorgen op Hilversum 3 Zat Willem Duys dan op 2 zenders tegelijk? Een beetje verwarrend zo. Moby.
Geplaatst 24 februari 20232 jr. Op 22-2-2023 om 15:10 zei Moby: Dit zegt Wikipedia er van: Muziekmozaïek was van 1962 tot 1999 elke zondag van 8:30 tot 9:30 te beluisteren op de radiozender Hilversum 1 maar van 1965-1982 ook op zondagmorgen op Hilversum 3 Zat Willem Duys dan op 2 zenders tegelijk? Een beetje verwarrend zo. Moby. Nee hoor, Duys was van 1965 tot 82 uitsluitend op H3 te horen. Het was immers een écht popprogramma 😁. Voor 1965 dus op H1 en na oktober '82 ook weer. Per december 1985 werd Hilv 1 Radio 2 (en omgekeerd) en verhuisde Duys dus ook naar 2. Edwin
Geplaatst 24 februari 20232 jr. Auteur Duys heeft een behoorlijk lange tijd met dit programma op de radio gezeten. Op de zondagmorgen.Het was zeker een prima popprogramma😁 Hij heeft zo'n beetje in al die jaren elke elpee wel eens gedraaid. Nou ja,hij is keurig mee verhuist,de mensen bleven toch wel afstemmen op Duys. Goed om te weten Edwin.😄 Dank! Moby.
Geplaatst 24 februari 20232 jr. 44 minuten geleden zei Moby: Duys heeft een behoorlijk lange tijd met dit programma op de radio gezeten. Op de zondagmorgen.Het was zeker een prima popprogramma😁 Hij heeft zo'n beetje in al die jaren elke elpee wel eens gedraaid. Nou ja,hij is keurig mee verhuist,de mensen bleven toch wel afstemmen op Duys. Goed om te weten Edwin.😄 Dank! Moby. Als ik oude afleveringen van Duys uit pakweg 1975 hoor, kan ik het wel waarderen. Toen paste het ook wel op de zondagochtend van Hilversum III. Maar na de zenderkleuring van 1979 had het echt naar Hilversum 1 gemoeten. Dat gold overigens voor de hele zondagochtendprogrammering van de AVRO toen, dus ook Sportpanorama, Ko de Boswachter en Juist Op Zondag. Goede programma's maar niet voor die zender. Duys draaide zeker niet 'alles', maar slechts de lichte muziek van zijn eigen smaak. Prima overigens, draaide iedereen maar wat hij zelf leuk vindt, dan zou de radio een stuk interessanter zijn.
Geplaatst 24 februari 20232 jr. Auteur 2 uur geleden zei rauhfaser: Als ik oude afleveringen van Duys uit pakweg 1975 hoor, kan ik het wel waarderen. Toen paste het ook wel op de zondagochtend van Hilversum III. Maar na de zenderkleuring van 1979 had het echt naar Hilversum 1 gemoeten. Dat gold overigens voor de hele zondagochtendprogrammering van de AVRO toen, dus ook Sportpanorama, Ko de Boswachter en Juist Op Zondag. Goede programma's maar niet voor die zender. Duys draaide zeker niet 'alles', maar slechts de lichte muziek van zijn eigen smaak. Prima overigens, draaide iedereen maar wat hij zelf leuk vindt, dan zou de radio een stuk interessanter zijn. Ik ben het wel met je eens Edwin. Die beste man heeft veel betekend voor de radio en tv in Nederland. Hij is is keihard doorgegaan tot het einde. Hij is nog in de 1000e aflevering geweest van DWDD Maar toen was hij al zover afgetakeld dat de regie hem maar mondjesmaat in beeld liet. Moge hij zacht rusten. Moby.
Geplaatst 24 februari 20232 jr. Voor je het weet is de muzikale fruitmand, ook een pop programma. Op een pop zender past zo iets niet, toen al niet en nu ook niet. Voor je het weet komt Meta je vertellen waar de ANWB paddestoelen staan met Co er op 🤣 En dan na 12 uur langs de lijn, ook zo een programma voor een pop zender. Theo
Geplaatst 24 februari 20232 jr. 23 minuten geleden zei radio tpot: Voor je het weet is de muzikale fruitmand, ook een pop programma. Op een pop zender past zo iets niet, toen al niet en nu ook niet. Voor je het weet komt Meta je vertellen waar de ANWB paddestoelen staan met Co er op 🤣 En dan na 12 uur langs de lijn, ook zo een programma voor een pop zender. Theo
Geplaatst 25 februari 20232 jr. Populair bericht 11 uur geleden zei radio tpot: Is het nu goed ? Goed voor Radio Mi Amigo, zeker tot 16.00 uur op de zondag. :-) 06.00 Non stop muziek 07.00 Welkom in de wereld der wakkeren - Bert Bennett 08.00 Joop Verhoof show 10.00 Stan Haag Vandaag 12.00 Mi Amigo Top 50 - Peter van Dam 15.00 Nieuwe single releases/ dj hittips - Bert Bennett 16.00 Dominee Toornvliet 16.30 Franstalige Top 15 - Patrick Dubateau 18.00 Jukebox - Stan Haag 19.00 - 06.00 Radio Caroline
Geplaatst 26 februari 20232 jr. Op 25-2-2023 om 00:01 zei thijs5326: Thijs, Het enige en beste programma van de zondag was tussen 8 en 9 uur; een tijdstip dat menigeen nog op één oor ligt. Gerard
Geplaatst 22 januari 20241 jr. Op 22-2-2023 om 00:24 zei Moby: zondag 20 december 1992 https://pixeldrain.com/u/fRrcKcG2 Beste Moby, Ik ben op zoek naar afleveringen van muziek mozaiek van Willem Duys. Ik dacht er een gevonden te hebben maar je link werkt helaas niet meer... snif snif Wil je zo vriendelijk zijn om hem nogmaals te plaatsen Ik zal in een andere topic mijn vraag stellen om meer afleveringen. zou mooi zijn. Dank Theo
Geplaatst 22 januari 20241 jr. Populair bericht Ik heb er een paar ooit een keer hier van iemand binnen gehaald ik weet niet meer van wie. https://pixeldrain.com/l/JPE4fxfs
Geplaatst 22 januari 20241 jr. 5 minuten geleden zei Haverkamp: Ik heb er een paar ooit een keer hier van iemand binnen gehaald ik weet niet meer van wie. https://pixeldrain.com/l/JPE4fxfs Bedankt Haverkamp maar deze afleveringen staan al op dit platform in een andere topic. 22 januari 20241 jr. bewerkt door Theo Jansen
Geplaatst 25 januari 20241 jr. Auteur Als het goed is, dan zit dat programma wat je zoekt van Duys in die aangeboden download van Haverkamp,Theo.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.