Spring naar bijdragen

VARA H3 19710209 HermanStok MetGastLexHarding


Moby

Aanbevolen berichten

©Stichting Norderney

"Lex had zich in de Nieuwe Revu beklaagd over gebrek aan contact met HIII-collega’s en werd op 9 februari 1971 prompt door Herman Stok van "Mix" uitgenodigd.

Een ietwat doffe opname, met zachte muziek maar harde spraak (die knerpt van de oversturing). Lex is een heel uur te gast op "drie" en mag z’n eigen jingles draaien, inclusief een bijna beledigende anti-Hilversum III jingle, van Juul). Hij wordt fair door Stok ondervraagd over muziekkeuze, fanmail en verschillen tussen Hilversum III en Veronica. Lex was naar eigen zeggen voor ‘t eerst op de radio te horen bij het programma "Zet ‘m op", maar dit vindt-ie de primeur in Hilversum. Aardig tijdsbeeld!

 

techn. Hage Niehaus † - NOS"

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Allemaal heel erg bedankt voor deze uitzendingen. Ik heb ze niet gehoord, want als 13 jarige zit je op vrijdag tussen 2 en 3 op school. En H3 luisterde ik toen niet naar.
Want het valt me op dat het programma van Lex is uitgezonden 1 dag voordat RNI (NL) begon met Jan en Joost. Was dus een vrijdag. Lex vertelt ook voor de eerste plaat dat het vrijdag is.
En het program van Herman 1 dag er na..... (op zondag)

 

Rink

c/p Veronica top 1000, 23 juli 1974, 1e uur met Tineke.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.