Geplaatst 16 maart 20232 jr. Ik prijs mij gelukkig dat ik daar vele voetsappen heb "liggen'. zoals bij de mix van vele TROS jingles, en ook samen met NOB technicus en Wisseloord technicus Ronald Prent bij de mixage van digi concerten. en Ferry was er met technicus Jan Schuurman om de TROS jingles te mixen. https://www.nu.nl/advertorial/advertorial-mentos/6254468/hier-in-hilversum-namen-wereldberoemde-artiesten-muziek-op.html 16 maart 20232 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 16 maart 20232 jr. Volgens mij heeft die tafel nog bij de Wereldomroep gestaan. Heb nog in die studio gewerkt.
Geplaatst 16 maart 20232 jr. Auteur Welke tafel bedoel je Ruud. Die hele grote is een SSL en die andere bedoel je denk ik? (Waar Ferry voor zit ). Die SSL waren er 2 bij de Omroep, 1 in VARA 8 en 1 in Audio 1 in het muziekpaviljoen.
Geplaatst 16 maart 20232 jr. Geen idee welke, ik was maar de presentator, en zat niet achter de tafel. Maar er werd gezegd dat ie van Wisseloord kwam.
Geplaatst 16 maart 20232 jr. Auteur 1 uur geleden zei ruudam: Geen idee welke, ik was maar de presentator, en zat niet achter de tafel. Maar er werd gezegd dat ie van Wisseloord kwam. Mijn foto's met Ferry dateren uit 1987 -1988
Geplaatst 17 maart 20232 jr. 20 uur geleden zei Juul: Mijn foto's met Ferry dateren uit 1987 -1988 Eind jaren 90 stond de tafel bij RNW.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.