Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Foto's van Zeezenders 20 van Kurt Sellenthin (voorheen Kristkowitz)

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Van Werner Tschoepe had ik de negatieven gekregen van de foto's, die Kurt eind Juli 1978 tijdens Zeezenders 20 gemaakt had. Ik heb deze ingescand en naar Martin vd Ven gestuurd, die ze heeft toegevoegd aan (eigenlijk vervangen op) zijn album met foto's van Kurt op Flickr. Ik heb ze ook op mijn Flickr account toegevoegd : https://www.flickr.com/photos/141014440@N05/albums/72177720308863940

Kurt Sellenthin's (Offshore) Radio Photo Collection

bewerkt door Ben

• Ben changed the title to Foto's van Zeezenders 20 van Kurt Sellenthin (voorheen Kristkowitz)
Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

👍

Ik ben momenteel bezig om de Super 8 filmpjes, die Kurt heeft gemaakt tijdens FRC boottrips in 1973 en 1974, te digitaliseren. Ben benieuwd of ik je ga zien op die filmpjes.

• 4 weeks later...
Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Inmiddels ben ik iets verder met de S8 filmpjes, maar heb nog een lange weg te gaan voordat ik deze op een eigen youtube kanaal voor de filmpjes van Kurt kan plaatsen.

Maar, om een idee te geven, hier bij alvast een preview van een klein stukje van één zo'n filmpje:

En dan is mijn vraag, wie van de forumleden was hierbij?

Geplaatst
23 uur geleden zei Ben:

Inmiddels ben ik iets verder met de S8 filmpjes, maar heb nog een lange weg te gaan voordat ik deze op een eigen youtube kanaal voor de filmpjes van Kurt kan plaatsen.

Maar, om een idee te geven, hier bij alvast een preview van een klein stukje van één zo'n filmpje:

En dan is mijn vraag, wie van de forumleden was hierbij?

Dat belooft veel gezien de kwaliteit alfsat dank voor het vele werk!

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.