Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht
3 uur geleden zei Roel Dickse:

Wim van Egmond noemt geen dag of datum, wel dat het een programma is van 18 tot 19 uur. Omdat op zondag Maasbach tussen 18:30 en 19:00 uur zat kan dit programma niet van 14 augustus zijn. De Satellietschijf is wel van die week, dus moet het van een andere dag in die week zijn. Van maandag t/m vrijdag presenteerde Ad Roberts tussen 17 en 19 uur, op zaterdag Wim van Egmond tussen 18 en 19 uur. Conclusie: de datum moet 20 augustus zijn.

Geplaatst
  • Populair bericht
58 minuten geleden zei thijs5326:

Wim van Egmond noemt geen dag of datum, wel dat het een programma is van 18 tot 19 uur. Omdat op zondag Maasbach tussen 18:30 en 19:00 uur zat kan dit programma niet van 14 augustus zijn. De Satellietschijf is wel van die week, dus moet het van een andere dag in die week zijn. Van maandag t/m vrijdag presenteerde Ad Roberts tussen 17 en 19 uur, op zaterdag Wim van Egmond tussen 18 en 19 uur. Conclusie: de datum moet 20 augustus zijn.

Thijs,

Jij beweert dat Johan Maasbach vanaf 18.30 uur op de zondagavond zat bij Radio 558.

Maar volgens mij zat hij bij Radio Caroline vanaf 19 uur in het kader van Viewpoint. Je kunt dat horen bij andere programma's die Roel aanbood de afgelopen tijd als de opnames van Radio 558 doorliepen na 19 uur. Dan was er altijd een stukje van Maasbach te horen. Zie bijvoorbeeld de data 20-7-1988 tot en met 23-7-1988. 

Wim zei ook in deze opname dat Caroline om half 8 begint. Luister op 11 min 10 sec van deze opname.

Mijn conclusie is dat de datum 14-8-1988 WEL klopt. Ook gezien de gedraaide 558 satellietschijf.

Roel,

Nog een aanvulling:

Titel van het programma van Frank Petersen van 16 tot 16.12 uur: Top 10 Popmagazine Playlist.

Gerard

Geplaatst
4 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

Thijs,

Jij beweert dat Johan Maasbach vanaf 18.30 uur op de zondagavond zat bij Radio 558.

Maar volgens mij zat hij bij Radio Caroline vanaf 19 uur in het kader van Viewpoint. Je kunt dat horen bij andere programma's die Roel aanbood de afgelopen tijd als de opnames van Radio 558 doorliepen na 19 uur. Dan was er altijd een stukje van Maasbach te horen. Zie bijvoorbeeld de data 20-7-1988 tot en met 23-7-1988. 

Wim zei ook in deze opname dat Caroline om half 8 begint. Luister op 11 min 10 sec van deze opname.

Mijn conclusie is dat de datum 14-8-1988 WEL klopt. Ook gezien de gedraaide 558 satellietschijf.

Roel,

Nog een aanvulling:

Titel van het programma van Frank Petersen van 16 tot 16.12 uur: Top 10 Popmagazine Playlist.

Gerard

Beste Gerard,

als je luistert naar het aangeboden uur Caroline hoor je net voor het tijdsein van 1800 uur nog het einde van de tune van Johan Maasbach.

Dus zal Thijs het bij het juiste eind hebben.

Op Caroline had je op zondag van 1730-1800 GMT Johan Maasbach.

Geplaatst
12 minuten geleden zei bart lapiere:

Beste Gerard,

als je luistert naar het aangeboden uur Caroline hoor je net voor het tijdsein van 1800 uur nog het einde van de tune van Johan Maasbach.

Dus zal Thijs het bij het juiste eind hebben.

Op Caroline had je op zondag van 1730-1800 GMT Johan Maasbach.

Bart en Thijs,

Ik ga jullie helemaal gelijk geven. De Caroline-opname had ik nog niet beluisterd.

En ik zie nu ook terugkijkend dat op zondag 31-7-1988 Caroline ook begon om 18 uur GMT met Michael Grant en niet een half uur later. 

Conclusie: Johan Maasbach was er van maandag tot zaterdag om 19 uur onze tijd en op zondag om 18.30 uur.

Dan is de opname van Wim van Egmond inderdaad zoals Thijs al aangaf van zaterdag 20 augustus 1988.

Gerard

bewerkt door Gerard van den Ende

Geplaatst
15 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

Thijs,

Roel,

Nog een aanvulling:

Gerard

Gerard, ben het niet met je eens. Als a.s. Zaterdag het hele uur geplaatst wordt zul je het horen. Gr.thijs

Geplaatst
  • Populair bericht
4 minuten geleden zei thijs5326:

Gerard, ben het niet met je eens. Als a.s. Zaterdag het hele uur geplaatst wordt zul je het horen. Gr.thijs

Thijs,

We zijn er uit. Ik deel je conclusie.

Gerard

Geplaatst

Beste Gerard,

This is definitely Saturday 20th August. The satellietschijf by G'Race is followed by 10cc's Wall Street Shuffle, then, at the end, Ad says it is 6.55pm. All of these facts are supported by Jan_Fre's Index for 20th August 1988.

Mvg,

John C

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.