Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Het had zo mooi kunnen zijn met Radio Mi Amigo in 1979....  hadden ze maar een goed ankersysteem gehad, was er maar een gedegen organisatie aan land geweest, was de technische kant maar beter uitgevoerd... was er maar dit.. was er maar dat... Feit is wel dat het Radio Mi Amigo Magdalena project gewoon door knullige fouten een vroege dood is gestorven.

Toch heb ik leuke herinneringen aan die periode 1 Juli-17 September 1979, ondanks de zeer slechte zomer van 1979 was ik vaak in Scheveningen, Zandvoort en Noordwijk. Lekker uitwaaien op het strand, regen trotseren, zand in je gezicht, haring eten bij een kraampje, heerlijk... en...    :)  de draagbare Philips radiocassetterecorder meegenomen en een flinke partij lege C60 cassette's om Mi Amigo op te nemen.

De laatste dagen....

12 September 1979 - 13:00-14:07 - Lunch op Zee - Ferry Eden / Muziekpauze - Ben van Praag

https://pixeldrain.com/u/rnVZPXbi

16 September 1979 - 13:55-15:05 - Ferry Eden / Ben van Praag

https://pixeldrain.com/u/QwXPKkFn

Veel luisterplezier met deze nu al weer 44 jaar gelden uitgezonden programma's. (met dank aan de Stichting Media Communicatie)

Henk Kruize

Geplaatst
  • Populair bericht

Wat is soms mijmeren heerlijk Henk , zo als gisteren een heerlijke na zomerdag in Ouddorp , eerst over de Brouwersdam altijd denken dat hier helaas Magdalena is binnengebracht en op het strand van Ouddorp altijd even turen van waar zou de Martina nou precies zou hebben gelegen, ondanks dat ik toen nog pas 15 was terug mijmeren naar de zomer ( slecht weer , helaas) en de septemberweek van 1979 , pakt niemand me meer die herinneringen af.

bewerkt door Revenge85

Geplaatst
  • Populair bericht

Hallo Henk , wat heb je dat mooi verwoord , jou gevoel in een paar regels neergezet .

het is wat je aangeeft puur mijmeren over een tijd die nooit terug zal komen .

groet Pd2Pk ( Peter )

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.