Spring naar bijdragen

3FM archief - december 2009


David Peeters

Aanbevolen berichten

Ik kijk met smart uit naar vrijdag 18 december 2009. De GIEL van die dag en de laatste van het jaar bevatte het le-gen-da-rische jaaroverzicht van Veldhuis en Kemper. Een half uur lang 'Volkomen Kut'. Ik blik alvast een beetje vooruit-terug:

 

 

Ik was 14 jaar en onderweg naar mijn laatste schooldag voor de kerstvakantie op het VMBO. Het eerste deel zag ik op 101TV, en daarna (om op tijd op school te komen, die wat later begon) met een zilveren Nokia met oortjes en ingebouwde antenne verder luisteren... Al wandelend door een dichtgesneeuwde straat, enthousiast en hard lachend waggelend naar mijn middelbare school. ...En volgens mij heb ik dit stuk zelf nog opgenomen op één van mijn harddisk-recorders ook. Bwhahaha.

 

EDIT: Waar ik heen wilde met dit eeuwige verhaal; dank dat je me met deze actie gewoon zó hard terugbonjourt naar 2009. Serieus. Zo 'lekker' om gewoon wat aan te zetten. Het doet je veel meer de beschikbaarheid van dingen waarderen. Je bent in 1 klap in een andere tijd... Dichterbij een tijdmachine kom je bijna niet.

bewerkt door Samba-boy
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.