Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Tot ons grote verdriet is vanochtend, 22 september 2023, oud Veronica boord technicus Hans van Velzen overleden op 80 jarige leeftijd.

Hans monsterde al op zeer jeugdige leeftijd aan bij Veronica. En was ook de technicus die het uitzenden van het laatste Veronica uur verzorgde. Tot enkele jaren terug bezocht hij altijd vergezeld van zijn zoon onze reunie bijeenkomsten. We zullen hem gaan missen.

foto: Hans met het laatste uur.   ©Rob Schel

Hans©Rb Schel.jpg

bewerkt door Juul

Geplaatst
12 minuten geleden zei Juul:

Tot ons grote verdriet is vanochtend oud Veronica boord technicus Hans van Velzen overleden op 80 jarige leeftijd.

Hans monsterde al op zeer jeugdige leeftijd aan bij Veronica. En was ook de technicus die het uitzenden van het laatste Veronica uur verzorgde. Tot enkele jaren terug bezocht hij altijd vergezeld van zijn zoon onze reunie bijeenkomsten. We zullen hem gaan missen.

Hans©Rb Schel.jpg

IMG_0458.png

Geplaatst

Als er een ding is wat ik nooit vergeet dan is het de traan van Hans van Velzen als op 31 Augustus om 18 Veronica definitief uit de lucht gaat.
Dag Hans..........

Henk Kruize

Geplaatst

Dag Hans.......... sluit ik me bij aan Na Ruud Nu ook Hans zijn ze weer samen ! Hoorde het vanmorgen al van Bart Van Leeuwen. Blijft droefig nieuws !

bewerkt door Jaap De Vries

Geplaatst
  • Auteur
18 uur geleden zei radio tpot:

Bij een ander topic zei ik al, oude mannen.

Theo

Waar doel je op Theo ?

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei Marinebroadcasters:

Je vraagt het wel heel netjes Juul. 

Inderdaad, jij snapt het Paul. Ik lees in de reactie van Theo nl iets heel anders.

Geplaatst
5 uur geleden zei Juul:

Waar doel je op Theo ?

Wat ik toen ook al zei, we moeten de verhalen vast leggen.

Het zijn inmiddels oude mannen, en ze ontvallen ons in rap tempo.

Theo

Geplaatst

R.I.P. Hans van Velzen.

Op 22-9-2023 om 16:46 zei Juul:

Tot ons grote verdriet is vanochtend, 22 september 2023, oud Veronica boord technicus Hans van Velzen overleden op 80 jarige leeftijd.

Hans©Rb Schel.jpg

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.