Spring naar bijdragen

1983-02-19 VOO-H1 RadioVeronica Top100allertijden


jan V

Aanbevolen berichten

33 minuten geleden zei jan V:

1983-02-19  0000-0100 ErikdeZwart  Please login or register to see this link.

1983-02-19  0100-0200 ErikdeZwart  Please login or register to see this link.

1983-02-19  0200-0300 IrisMollet       Please login or register to see this link.

1983-02-19  0300-0400 IrisMollet-PeterTeekamp  Please login or register to see this link.

1983-02-19  0400-0500 PeterTeekamp  Please login or register to see this link.

1983-02-19  0500-0600 ChielVanPraag  Please login or register to see this link.

1983-02-19  0600-0700 ChielvanPraag  Please login or register to see this link.

VOO-H1-RadioVeronica

 

gr jan V 


Wel raar dat de VOO de Top 100 toen 's nachts uitzond: ze hadden sinds oktober '82 al dagzendtijd van 12.00 tot 24.00 uur. 

 

Edwin
 

bewerkt door rauhfaser
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei jan V:

Duidelijk Thijs..bedankt

a) Hoezo? In december 1984 was de THAT ook van 10.00 tot 18.00, terwijl er wel een Top 40 was gemaakt. In juni 1982 (nog als C-omroep) werd de voorkeur gegeven aan 4 uur Stones (Kuip + studio) boven de hitlijsten. Op Oudejaarsavond 1976 ging de Top 40 ook de prullenbak in voor een Lexjo. 'Omdat we daar zin in hebben'. 

b) Het had ook van 12 tot 3 en van 19.00 tot 24.00 uur gekund. 

1 uur geleden zei thijs5326:


De Top 40 moest wel uitgezonden worden…

 

 

IMG_3480.jpeg

 

1 uur geleden zei thijs5326:


De Top 40 moest wel uitgezonden worden…

 

 

IMG_3480.jpeg

Niet per se. 

bewerkt door rauhfaser
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Edwin en Jan,

 

Ik denk als ze de Top 100 aller tijden onderbreken voor de Top 40 en de Avondspits, dat dit tot onduidelijkheden zou lijden.

Men heeft de voorkeur er aan gegeven om het ononderbroken uit te zenden en dan maar in de nacht.

 

En omdat men in de veronderstelling leeft dat de meeste mensen in de nacht van vrijdag op zaterdag in het begin van de nacht luisteren is men met de nummer 1 is begonnen. 

 

Gerard

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Gerard van den Ende:

Edwin en Jan,

 

Ik denk als ze de Top 100 aller tijden onderbreken voor de Top 40 en de Avondspits, dat dit tot onduidelijkheden zou lijden.

Men heeft de voorkeur er aan gegeven om het ononderbroken uit te zenden en dan maar in de nacht.

 

En omdat men in de veronderstelling leeft dat de meeste mensen in de nacht van vrijdag op zaterdag in het begin van de nacht luisteren is men met de nummer 1 is begonnen. 

 

Gerard

Ook duidelijk Gerard..😁

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-2-2024 om 10:01 zei rauhfaser:


Wel raar dat de VOO de Top 100 toen 's nachts uitzond: ze hadden sinds oktober '82 al dagzendtijd van 12.00 tot 24.00 uur. 

 

Edwin
 

op die manier wordt de normale programmering niet onderbroken en is de nacht in één keer gevuld

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei bert ree:

op die manier wordt de normale programmering niet onderbroken en is de nacht in één keer gevuld

Maar zo'n bijzondere lijst wegstoppen in de nacht is wel zonde. Tot dan toe kon het niet anders, maar vanaf '82 was er geen excuus meer. Ik zou hebben gekozen voor uitzenden van 12.00 (middag) tot klaar (onderbroken door de Avondspits, dus waarschijnlijk tot een uur of 21.00) en de Top 40 een keertje skippen. 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.