Spring naar bijdragen

San Fransisco tijdens de Flower Power periode


Juul

Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei Hans Hendriks:

Het roept mooie herinneringen op

1967.... ik was 12 jaar oud, ik kreeg op mijn verjaardag een (tweedehands) bandrecorder en met een stapel oude bandjes  en nieuw gekochte "Europa band" bandjes van Ter Meulen Post opnemen maar.... ik was groot fan van de "Veronica Top 40" met Joost den Draaier, zat in de 6e klas van de "grote school" en ging daarna naar de 2e LTS in Eindhoven... Samen met mijn ouders op vakantie naar Engeland.... Mijn interesse voor electronica begon toen ik van een klasgenoot een oude boekje kreeg "Jongens Radio" van uitgeverij "De Muiderkring"... en ... en... nog zoooooooveel meer....

Sweet memories...

 

Henk Kruize

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Juul:

Maak ik ook effe een uitstapje'.

Mooie foto.... met een voor electronica fans kenmerkende "chaos" op tafel. Ivor Tiefenbrun, eigenaar van "Linn" Electronics uit Scotland had ook zo'n "desk", maar hij omschreef het als volgt.... "A clean desk is the sign of a sick mind"... 't is maar hoe je er naar kijkt.

Ook zie ik op de foto nog 2 echte "Witte kat" 4,5 volts batterijen...

Dank voor de mooie herinnering Juul  

 

Groet

Henk Kruize

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.