Spring naar bijdragen

RNI dubbelelpee


Anky47

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Hallo Cor,

 

De LP staat via Wetransfer in je mailbox, gedigitaliseerd vanaf de originele LP in de hoogste mp3 (320kbps) kwaliteit.

Veel luister[plezier.

Groet

Henk Kruize

Ik hou me aanbevolen, H-A L !!!

Omni ;) 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk in mijn mailbox dat er ook bij veel andere forumleden interesse is voor dezeRNI  dubbel LP van "Pirate radio news" die ze in Mei 1973 uitbrachten.

Normaal verstuur ik via Wetransfer maar ik heb er nu 4 downloads bij Pixeldrain van gemaakt zodat iedereen die deze dubbel LP in zijn bezit wil hebben, deze kan downloaden.

 

Veel Luisterplezier

 

LP-1 Kant a  <link verwijderd>

LP-1 Kant b  <link verwijderd>

LP-2 kant a   <link verwijderd>

LP-2 kant b  <link verwijderd>

 

Groetjes

 

Henk Kruize

bewerkt door de redactie
Geen radioprogramma maar een elpee uitgave
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gerard van den Ende:

Ja, Henk had het kunnen weten dat dit niet is toegestaan.

Klopt, dacht het makkelijk te maken... net als wat Theo zegt, het zijn gewoon oude radiofragmenten en geen "muziek" en daarom dacht ik dat het wel kon. Je mag tenslotte ook oude uitgezonden documentaires hier aanbieden... en dat lijkt mij net een beetje hetzelfde.

Maar... als iemand 'm nog wil... mail even je email adres en dan doen we het via mail.

 

Fijne Vrijdag

Henk Kruize

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En voor degene die meer RNI willen horen? Al meer dan 1 jaar presenteer ik op Polderpop Radio (Internet en DAB+ regio Eindhoven) de "Mebo-2 Club". Een leuk programma met oude RNI (en andere zeezender) programma fragmenten en leuke RNI plaatjes. Elke Zaterdag 14-16 uur op   polderpopradio.com.

 

Fijne dag

Henk Kruize

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.