Geplaatst 12 september 20241 jr. Populair bericht En weer een 'repost'.... Deze opnames komen van allerlei forumleden al dan niet van heeeeeel vroeger, of ergens anders, en als er iets mee is, met 1 of meerdere bestanden hoor ik het wel. Hier 81 opnames van voor mij toch wel een favoriet jaar, 1987. Meer bedoelt, voor als iemand nog iets mist ofzo ! Enjoy 😀 https://pixeldrain.com/l/6b3DGGPR
Geplaatst 18 september 20241 jr. Auteur 6 uur geleden zei stef73: Heb je zoiets ook van 1989? Zoals je misschien kunt zien, ben in begonnen met halverwege 70 dacht ik, en dit was de laatste tot nu toe 🙂 1988 t/m 1992 komen nog zeker voorbij binnenkort !
Geplaatst 19 september 20241 jr. Top! Fantastisch dat je dit nog hebt. Ik heb zelf nog enige uitzendingen van iets later, ik zal deze digitaliseren en delen.
Geplaatst 6 december 20246 dec Op 19-9-2024 om 08:56 zei stef73: Top! Fantastisch dat je dit nog hebt. Ik heb zelf nog enige uitzendingen van iets later, ik zal deze digitaliseren en delen. We wachten met smart!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.